ایالات متحده با ترک قاتلان در افغانستان به دنبال انتقام است

زمان: 20:28
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776321

حزب الله لبنان در واکنش به جنایت جدید در مسجد قندهار بیانیه ای صادر کرده و گفته است که ایالات متحده با ترک قاتلان در افغانستان به دنبال انتقام شکست خود است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش المیادین ، ​​حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به انفجار امروز در مسجدی در قندهار پاسخ داد. در این بیانیه آمده است: بار دیگر گروه تروریستی و وهابی داعش جنایت وحشیانه دیگری مرتکب شده است. چنین جنایات سازمان یافته ای نیازمند اقدامات جمعی و فوری است.

در این بیانیه آمده است: “مقامات مسلمان افغانستان باید برای تعقیب و تعقیب عاملان این جنایت پاسخگو باشند.” ما از مقامات افغان می خواهیم که امنیت زائران را تضمین کنند.

در این بیانیه آمده است: “مقامات افغان باید برای جلوگیری از جنایات جدید اقداماتی انجام دهند.” خروج از مساجد و خانه خدا و تکریم بندگان نباید برای گرگهای انسان نما که توسط میراث آمریکایی رها شده اند ، یک هدف آسان باشد.

در این بیانیه آمده است که ایالات متحده با رها کردن قاتلان و کشتن و نابودی آنها به دنبال انتقام شکست خود در افغانستان است.

تنها یک هفته پس از حمله دولت اسلامی به مسجد شیعیان کندز ، امروز جمعه ، شاهد حمله مشابهی به مسجد شیعه قندهار هستیم که تاکنون 62 شهید و 70 زخمی برجای گذاشته است.

اعتقاد بر این است که چهار نفر شامل سه قاتل هستند – یک بمب گذار انتحاری و یک تیرانداز که به روی محافظان مسجد شلیک کرد. آنها در روشن شدن این حادثه مشارکت داشتند.

انتهای پیام ؛

دیدگاهتان را بنویسید