ایالات متحده در افغانستان، ایران، عراق و لبنان شکست خورده است.

ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779516

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنی که زمانی قدرت سیاسی تاثیرگذاری داشت در حال کوچک شدن است و آمریکا در افغانستان، لبنان، ایران، یمن، عراق و سوریه شکست خورده و نمونه ای از موفقیت در خود ندارد. جامعه. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام رضا (ع) در مجتمع آیه مشهد اظهار داشت: خراسان قبله قلوب مسلمانان و پایتخت معنوی مسلمانان است. ایران و سرزمین مقدس با مردمی آبرومند مجاهدان صبور و متدین و موفق در جوار امام رضا (ع) هستند و این نشان دهنده توانایی های معنوی این افراد و نوعی شهرت و درخشش برای این افراد است. .

وی با تاکید بر اینکه خدمت به چنین مردمی توفیق بزرگی است، افزود: شهدای زیادی در این کره خاکی در دفاع مقدس حضور داشتند تا از بنای عظیم تمدن اسلامی و مردم و مردمی که با جان و مال خود به عهد خود وفا کردند در صفحات تاریخ اسلام فداکاری نوشتند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به رحمت خدا به گردن سخت و عبارات خطرناک انقلاب بزرگ ملت ایران به نام اسلام، به عشق، اطاعت و ارادت قلبی مردم به امام خمینی (ره) و عصر طلایی انقلاب در دوران پیچیدگی ها در دوران فشار همه جانبه جهانی و خطرات بزرگ که پرچم انقلاب اسلامی بر دوش نائب امام انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اسلامی افتاد. حکمت ولی فقیه توانست صحنه های فراموش نشدنی و جاودانه ای از شکوه ایمان را در این دوران به نمایش بگذارد.

وی گفت: جنگ‌هایی که این ملت در آن حضور داشتند، دارای سلطه‌ها و قلمروهای جهانی بود و در واقع ملت در دوره‌هایی حتی با دست خالی در برابر نیروهای شیطانی جهان که در تاریخ بشر از نظر عملیات روانی انجام می‌شد دستور می‌داد. وی افزود: رسانه ها، اقتصاد و قدرت نظامی کاملاً بی سابقه هستند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: این معجزه الهی که بر دلها نازل شده، حاکی از قدرت دلها در دنیایی نابرابر است و ملتی با تکیه بر درایت ائمه انقلاب و با الهام از منطق، چهار دهه با این قدرت های بزرگ روبرو خواهد شد. وحی «نرو، هیچ قلعه ای را رها مکن و سختی ها را طی کن و به وعده های الهی توکل کن، این نزول نصرت الهی است.

وی خاطرنشان کرد: مستکبران همیشه مقتدر هستند زیرا ضعف ملت ها را عاملی برای تقویت خود قرار داده اند و آن که قوی تر است نظام شیطانی است و اگر مقتدر باشد نمی تواند مستکبر باشد اما این نیرو شیطانی و مادی است. و فانی و بیهوده محکوم. فانی است، اما حقیقت باید بیاید تا تاریکی را از بین ببرد. زنجیر اسارت به دست و پای مسلمانان و مؤمنان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در این عصر مسلمانان به این واقعیت واقف هستند و اگرچه هنوز در عصر جاهلیت مدرن و جاهلیت پیشرفته هستیم، اما فضای بین ذهن ها از بین رفته و همه می توانند با همه ارتباط ذهنی داشته باشند. . اما آنچه در این زمینه مهم است این است که امواج جهل پیچیده شده توسط نیروهای شیطانی در جهان با ابزارهای جدید برای دفع مردم از خدا و پیامبران الهی و مکاتب الهی و شدت تهاجم به ارزش ها و باورها افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه جهان امروز دنیای نبردهای همه جانبه استکبار با ملت هاست، اما ملت ایران در مرکز این تهاجم در میانه قرار دارد، افزود: قطعاً آمریکا دشمن اول ملت ایران است و از همه سیاست ها استفاده کرده است. در میان سه رکن اصلی قدرت، مدرسه، مدرسه و مردم را اداره کنید.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: دشمن رهبر معظم انقلاب را مایه آگاهی و مایه ایمان، استقامت و استواری می داند و برای امت اسلامی پیروز می شود. که به نام دموکراسی و لیبرالیسم به دنیا عرضه می شود.

وی خاطرنشان کرد: اسلام منطق عدالت، عزت، استقامت، عزت و قدرت را مهم و اساسی می داند و دشمن به جنگ اسلام می آید و مردم را حاکم بر این بنای عظیم و این بنای عظیم تمدن اسلامی می داند که توسعه می یابد. و توسعه می دهد. از نظر حکومت مردمی در مکتب اسلام و کائم رهبری وجود دارد، لذا دشمن آنها را به سمت آنها سوق داده است. نیروهای استکباری باید ریشه کن شود و تار شدن و تحلیل تدریجی آنها و انرژی آنها تخلیه شود و منطق آن در دنیا بی اعتبار شود و تصویرش فرسوده و خسته شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه باید قدرت دشمن را ناتوان نشان داد و همه این اتفاقات را می توان دید، گفت: دشمنی که زمانی نیروی سیاسی نافذی داشت در حال کوچک شدن است، هنوز هم قوی است. از جنگ اقتصادی اما این دشمن با ده پارسال فرق می کند، نشاط سیاسی در آن نمی بینید، چهره مسئولان دشمن مظلوم و پژمرده است، نمونه موفقیت برای دنیا ندارند، همه نمونه ها در افغانستان، لبنان است. ، ایران، یمن و عراق و سوریه و نمونه موفقیت در جامعه خودشان.

وی افزود: اگر قدرت در اوج خود نتواند موفق شود، سریعتر در مسیر انحطاط فرو می ریزد و این یک واقعیت است، اما اسلام بر زمین درخشیده است و منشوری که همه ابعاد زندگی را در مقدسات روشن می کند. لوح در قرآن کریم امروز «آیاتش در صفحات زمین قابل تفسیر است، عینیت می یابد، سنت های الهی ظهور می کند و وعده های الهی محقق می شود، البته دشوار است، اما خداوند سختی ها را در میان راحتی ها قرار داده است. .

سرلشکر سلامی گفت: خداوند آرامش و آسایش را با سختی ترکیب می کند و این را ملت ایران محقق کرد و به ارزش های بزرگی دست خواهد یافت، از اسارت و وابستگی رها می شود و گران، مقتدر و مترقی خواهد بود، دشمن را به عقب می راند. در یک میدان امن قرار خواهد گرفت. این انقلاب است، صلح، امنیت و عدالت و صلح توام با آرامش و عزت می خواهد، این فضایل در قالب جامعه کاملاً شکل گرفته است، اما نگذاشته اند نظام اسلامی چهره کامل خود را نشان دهد.

وی با بیان اینکه دشمن ناامید است، اما با قدرت و شکوه خود به دنبال این بود که از شکل گیری نظام اسلامی جلوگیری کند و جنگیدند و می خواستند چهره اسلام در حکومت ناخوشایند باشد، افزود: می دهند، عملیات رسانه ای می کنند. تهدید به جنگ کنید، اما مردم ایستاده، آگاهند و نبض قدرت دشمن در دست ملت ایران است، بنابراین ارعاب اثری ندارد و راه مردم ادامه دارد و البته دشوارتر است، اما ما به قله نزدیک شدیم و دشمن به زمین افتاد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نباید تسلیم شویم و به صحنه دشمن خوش بینانه نگاه نکنیم. راه اصلی ما برای ادامه مسیر، همان جاده ای است که از این چهار دهه با موفقیت ترسیم شده است، یعنی. انسجام و حضور مردم و اطاعت از ولی فقیه و اعتقاد به اراده الهی و در سپاه و بسیج باید اعتقاد راسخ داشته باشیم که مردم معادل انقلاب هستند و آنها شتاب دهنده و نیروی اصلی ما هستند.

وی با بیان اینکه مردم شایسته خدمت هستند، افزود: تاکید ما بر این است که با مردم و بین مردم، تقسیم مشکلات و شفای آنها باید محقق شود و امروز همه کارکنان نظام عزم خود را برای خدمت به مردم در حد توان دارند. آزار و اذیت کردن.

سرلشکر سلامی گفت: با اتکا به اسلام و کمک به رسیدگی و پیروی از فرهنگ ایثار توانسته ایم مشکلات اخیر از جمله بیماری های قلبی عروقی و مشکلات معیشتی را تسریع کنیم. این منطق اسلام است و بسیج باید بر اساس این منطق عمل کند و از آرامش، آسایش، رفاه، عزت، عزت و کرامت، عزت و امنیت مردم به عنوان گوهری گرانبها حفظ شود و مشکلات استان را حل کنیم. در آینده نزدیک شایسته است و البته امکان سرویس کوتاه و زودگذر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید