منشأ حملات تروریستی در افغانستان نقشه های شیطانی ایالات متحده است


ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834066

جنبش انصارالله یمن در بیانیه ای اعلام کرد که منشأ حملات تروریستی در افغانستان نقشه های شیطانی آمریکا بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش العهد، جنبش انصارله یمن با صدور بیانیه هایی حملات تروریستی اخیر در مناطق مختلف افغانستان را به شدت محکوم کرد. او جنبش ایالات متحده را مسئول این بمب گذاری ها دانست.

در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی انصارله یمن آمده است که منشأ حملات تروریستی به تعدادی از مساجد و مدارس در افغانستان نقشه های شیطانی ایالات متحده بوده است.

در بیانیه جنبش انصارالله همچنین آمده است: ما از حزب حاکم در افغانستان می خواهیم که در شرایط آن کشور مسئولانه عمل کند و ضمن آزار و اذیت عاملان، امنیت مردم افغانستان را تامین کند.

اخیراً چندین حمله تروریستی در مناطق مختلف افغانستان رخ داده است. انفجار هفته گذشته در یک مسجد در ولایت قندوز 60 کشته و بیش از 30 زخمی برجای گذاشت.

این در حالی است که گروه تروریستی داعش ظهر روز پنجشنبه (اول ماه ثور) در عملیات تروریستی که در بزرگترین مسجد شیعیان شهر مزارشریف در سهیدکان در شمال افغانستان برنامه ریزی شده بود، 30 نمازگزار را کشت و 80 تن دیگر را زخمی کرد.

این در حالی است که یک مرکز آموزشی شیعیان در غرب کابل روز سه شنبه (۳۰ حمل) مورد حمله تروریست ها قرار گرفت که در نتیجه آن ۲۶ دانش آموز کشته شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید