اخراج ایالات متحده و فروپاشی نظام هژمونیک؛ اوج انتقام بزرگ / قدرت و عظمت شیطان بزرگ در جهان درهم شکست

ساعت: 08:59
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796536

در گفت و گو با رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح شد؛

حسینعلی شهریاری گفت: قصاص قاتلان شهید سلیمانی تنها یک بعد انتقام خون این شهید والامقام است چرا که اخراج آمریکا و فروپاشی نظام سلطه اوج انتقام سختی است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت و گو با عصر هامون با اشاره به اهمیت انتقام گیری سخت از تروران سردار شهید سلیمانی گفت: آنها به سزای اعمال ننگینشان خواهند رسید.


وی افزود: اما خروج آمریکا از منطقه اعم از عراق، سوریه، بحرین، لبنان، یمن و افغانستان، فروپاشی رژیم صهیونیستی و فروپاشی نظام سلطه، بعد اصلی انتقام سختی است که به لطف خدا محقق خواهد شد.»

اقدام بی نظیر جمهوری اسلامی ایران در برجام

شهریاری گفت: اقتدار و عظمت این شیطان بزرگ در دنیا زیر پا گذاشته شده است زیرا جمهوری اسلامی ایران در برنامه فعلی برجام هرگز موافقت نکرده است که آمریکا مستقیماً پای میز مذاکره بنشیند و در برجام نقش مستقیم داشته باشد. مذاکرات، در نوع خود بی نظیر است.

شهریاری افزود: این اقدام مهم می تواند به نوعی اقتدار آمریکا را خدشه دار کند و نشان دهد ایران آنقدر قدرتمند بوده که حتی نمی خواهد آمریکا وارد میز مذاکره شود.

حاج قاسم در جهان اسلام ظهور می کند

به گفته وی، با شهادت حاج قاسم حاج قاسم افراد زیادی در جهان اسلام ظهور خواهند کرد و اندیشه شهید سلیمانی می تواند مکتبی الگو برای همه عاشقان ولایت باشد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس با بیان اینکه جبهه مقاومت در سراسر جهان تشکیل شده است، ادامه داد: مکتب شهید سلیمانی می تواند الگوی بی نظیری برای نسل های آینده باشد و از این تفکر انقلابی الگوبرداری کند، مانند سال 42 ایشان. گفت که مریدان من اکنون در گهواره هستند که نیروها و یاران بعدی حاج قاسم راه این شهید بزرگوار را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید