ایالات متحده یک شاکی نادرست حقوق بشر / تقسیم است. سناریوی شیطان بزرگ برای مخالفت با بیداری اسلامی


ساعت: 09:19
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879131

حسن فضلی گفت: کشورهای استکبار به ویژه آمریکا ضمن اقدام علیه آنها مدعی حقوق بشر هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن فضلی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار عصر هامون گفت: با گذشت بیش از 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، استکبار جهانی رانده شده توسط شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار، همواره تحقق نقشه های شوم برای این کشور بوده است. براندازی این انقلاب هشت سال جنگ تحمیلی و ویرانی ترور بیش از 17000 شخصیت انقلابی و سرمایه های کارآمد است.

وی گفت: در فاجعه هفتم تیر و شهادت سرکوبگرانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران مخلص امام ره و انفجار مقر حزب توسط منافقین کوردل، این حادثه فرصت مناسبی برای ارائه حقایق است. چهره آمریکا قبل از نسل جوان جهان است.

وی هفته بازنگری و افشای حقوق بشر آمریکا را فرصت مناسبی برای معرفی چهره واقعی آمریکا به نسل جوان و جهان خواند و افزود: او در حال خونریزی است.

وی گفت: حضور آمریکا در هیچ منطقه ای جز فساد، شرارت و غارت هیچ اثری ندارد و هر کجا که بروند مساوی با عدم اطمینان است.

وی ادامه داد: جنگ داخلی و حمایت دولت صهیونیستی که کودکان، صدام، منافقین و گروهک های تروریستی به ویژه داعش را می کشد که کار آمریکا، یهودیان و مسیحیان است و جنایات و خواسته های آنها را بر روی زمین برآورده می کند. منافاتی با حقوق بشر آمریکایی ندارد، اما هر آنچه که ضد بشری است، به ویژه اسلام ناب محمدی، برابر با حقوق بشر آمریکایی است.

فضلی گفت: مردم باید بدانند که در پس اظهارات دموکراسی و حقوق بشر و شعارهای تفرقه افکنی که به کار می برند، استثمار به نفع آنهاست و آنچه در فلسطین، سوریه و یمن می گذرد واقعیت دنیای امروز است. انسان آمریکایی. شاکیان حقوق.”

وی اذعان کرد: دولتمردان آمریکایی به ظاهر انسانی، مدنی و اخلاقی، فجیع ترین جنایات علیه بشریت را در جهان مرتکب می شوند و حقوق بشر را زیر پا می گذارند. علیرغم اینکه رهبران آمریکا بی رحم ترین و سنگدل ترین حاکمان جهان هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه کشورهای استکباری به ویژه آمریکا ضمن اقدام علیه آنها مدعی حقوق بشر هستند، افزود: و از مظلوم حمایت می کند، گفت: آهسته یک فعال حقوق بشر ضد آمریکایی است و به عنوان تروریست معرفی می شود.

وی ادامه داد: مردم جهان باید بدانند و بدانند که در پس سخنان زیبای حقوق بشر به سبک آمریکایی، چیزی جز نفاق، تفرقه ای که در جوامع و ملت های اسلامی ایجاد یأس و ناامیدی می کند و تصویری که غربی ها ایجاد کرده اند، نیست. برای حقوق بشر، در کلمات.» و جملات زیبا سعی در فریب بشریت دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید