مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: افسران، فرماندهان و سرداران درجه یک عظمت نشان داده و در مقابل ارتش و نظام ایستاده اند. آمریکا و اروپا در حال فروپاشی هستند

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: افسران، فرماندهان و سرداران درجه یک عظمت نشان داده و در مقابل ارتش و نظام ایستاده اند.  آمریکا و اروپا در حال فروپاشی هستند

مشاور فرمانده ارتش گفت: ژنرال ها و فرماندهان بزرگی را دیدم که لحظه به لحظه جنگیدند و چه شهامتی داشتند. دیدیم که ژنرال های بزرگ و افسران درجه یک این نظام بودند و دیدیم کم کاری کردند.

سردار حمید اباذری مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جانشین سابق افسران دانشگاه امام حسین(ع) در یادواره شهدای فلسطین در شهر ساری با اشاره به اعتراضات اخیر اظهار داشت: اینکه «بزرگترین دروغ ها این است که می گویند و خیلی ها آن را باور می کنند» آیا کار به جایی رسیده است که 4 طریقت و طریقت به دولت آسیب می زند؟ زمان مماشات به پایان رسیده است.»

وی ادامه داد: ما صبوریم، اما مغرور نباشیم. صبر ماموران امنیتی و پلیس ما حدی دارد. آیا امنیت را دور می زنی و مثل گرگ بر جان بچه شیعه می افتی؟ خبری نیست!! سیستم ما بسیار قدرتمند است. جمهوری اسلامی به خاطر انجمن جمهوری اسلامی ایران نامیده می شود. «ما در دوران آخرالزمان هستیم.

به گزارش اعتماد آنلاین، اباذری با بیان اینکه ببین چه بزرگان و چه خواصی کم داشتند، گفت: اینهمه القاب پشت سرت هست. ریتم های زیادی وجود دارد. چرا حرف نمیزنی؟ نمی بینی با این نظام مقدس و این حقیقت بزرگ چگونه رفتار می کنند؟ آیا رفتار و توهین هایی که این جامعه به آقای وی می کند را نمی بینید؟ بایستید و صحبت کنید ناسالم بودن یکی از صفات شماست. نان انقلاب را خوردی!»

مشاور فرمانده کل سپاه ادامه داد: «الان که وقت دفاع از انقلاب است چرا سکوت کرده اید؟» چرا صحبت نمی کنید؟ آیا به دنبال جلوگیری از کاهش فالوورهای خود هستید؟ اینکه کسانی که از من پذیرایی می کنند چیزی نگویند و بروند؟ شما گرفتار اینها هستید.»

اباذری با بیان اینکه «بسیاری از این چهره ها انسان های نجیبی هستند»، تصریح کرد: اما بسیاری از افرادی که این روزها دیدیم می گوییم احمق هستند و چیزی نمی فهمند یا اهل دنیا هستند. البته مقدار خون ریخته شده باید گرفته شود; خون بچه های بسیجی و پلیس و حتی مردم عادی را باید از کسانی که آتش این شورش را دامن زدند گرفت. آنها آنچه را که لیاقتش را دارند به دست خواهند آورد.”

وی با اشاره به اینکه «کسانی هستند که سنگ انقلاب را در سینه خود می کوبند»، می افزاید: «سرزمین مدا همین است. نان انقلاب و نظام اسلامی را خوردید. نان این شهدا را خوردی! چرا سکوت کردی؟ این یک امتحان است. از بسیاری از بزرگان شنیده ایم که وسوسه های آخرالزمان صبح مؤمنان و شب ها کافر هستند. ببین کی کم آورده؟ خیلی ها هستند که کمتر آورده اند و می برند».

مشاور فرمانده سپاه افزود: سرداران و فرماندهان بزرگی را دیدم که لحظه به لحظه می جنگند و چه شهامتی داشتند. دیدیم که ژنرال های بزرگ و افسران درجه یک این نظام بودند و دیدیم کم کاری کردند. خلاف ارزش ها آقا، نظام و مردم رفتند. انسانها از همه بصیرترین و فهمیده ترین هستند.”

وی با اشاره به اینکه استاد ما هیچ وقت نگران نیست، ادامه داد: می گفتند نگران آینده هستیم، می گفتند به اوج می رویم. ما به سمت بالا می رویم و در این مسیر سنگ هایی وجود دارد.

اباذری افزود: کسانی که با 10 تا 15 نفر به خیابان می آیند و پول و بیت کوین و ارز دیجیتال می گیرند، همین سنگریزه ها هستند. اینها مزدور هستند و وظیفه ماست که با افراد مزدور قاطعانه برخورد کنیم و با فریب خوردگان به زبان مادری صحبت کنیم.

وی با اشاره به اینکه “آمریکا و اروپا در حال فروپاشی هستند و این آخرین تلاش آنهاست”، ادامه داد: آنها در حال راه اندازی یک جنگ جهانی هستند تا بتوانند خود را نجات دهند.

اباذری تاکید کرد: ابتدا منطقه اوراسیا در معرض جنگ قرار گرفت. اروپا را به جان روسیه انداختند و روسیه کار درستی انجام داد.» وی در عین حال تاکید کرد: «ما طرفدار روسیه نیستیم و این کشور هم مثل همه کشورها با نسبتی مانند نسبت شریک تجاری یا هر نسبتی تعریف می شود. اگر روسیه پای خود را کج نگه دارد، ما پایش را می شکنیم و با هیچ کس ایرادی نداریم، اما امروز روسیه کشوری است که نگرش منطقی نسبت به انقلاب اسلامی دارد.

وی در ادامه افزود: آنها اروپا و روسیه و سپس چین و تایوان را ضعیف کردند. ایران نیز شرایط مشابهی را ایجاد کرده است. برخی از کشورهای شمال غرب ما حرف های مضحک می زنند و شعار می دهند. همه اینها برای مشغول نگه داشتن ایران است. این جمعیت جمع شده اند و به خواست خدا جمع خواهند شد».

دیدگاهتان را بنویسید