به هر حال نظام سلطه در حال فروپاشی و پسرفت است/ ما در برابر دشمنان خود سر تعظیم فرود نمی آوریم.

وی افزود: نظام مقدس عاشورا به دست حضرت سیدالشهدا پایه گذاری شد و قرن ها توسط معصومین (علیه السلام)، علما و مردم دفاع شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران برای تحقق نظام جمهوری اسلامی فداکاری ها، جانفشانی ها و از خودگذشتگی های بسیاری نشان داده است. ما باید قدردان این موهبت الهی باشیم و در برابر رفتار دشمنانمان هوشمندانه تصمیم بگیریم.

سلیمانی ادامه داد: زمانی همه ابرقدرت های دنیا با جمهوری اسلامی ایران روبرو شدند و نظام استکباری همه توان منطقه ای و جهانی را علیه ملت بزرگ ایران بسیج کرد اما در این اقدام شیطانی ناکام ماند.

این مقام مسئول تاکید کرد: امروز می بینیم که آمریکای جنایتکار در منطقه غرب آسیا هیچ نفوذی ندارد و آمریکایی هایی که در دوران پهلوی از ایران استثمار کردند، اکنون توان مقابله با ایران اسلامی را ندارند.

وی افزود: امروز اگرچه آمریکا 50 درصد قدرت اقتصادی و نظامی جهان را در اختیار دارد، اما قدرتش رو به افول است. تمامی مؤسسات تحقیقاتی و استراتژیک غربی این کاهش را تأیید می کنند.

سلیمانی بیان کرد: آمریکا به هر حال در حال فروپاشی و پسرفت است و این یکی از موفقیت های ملت عزیز ایران است که بزرگترین اتحاد اقتصادی، سیاسی و امنیتی جهان را علیه خود خنثی کرد و این نقطه عطف تاریخی را به رهبری امامی پشت سر گذاشت. در مورد انقلاب..

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز همه مولفه های مورد مطالعه مردم عزیز ایران در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و نظامی در حال رشد است و در مسیر صعودی حرکت می کند.

وی افزود: دوران خدمت شهید رجایی کمتر از یک ماه بود اما در واقع دورانی تاریخی را برای ملت قهرمان ایران رقم زد که دورانی عبرت آموز و دورانی طولانی برای نسل های آینده خواهد بود.

این مسئول با بیان اینکه شهید رجایی در میدان خمت مترجم اسلام ناب بود، افزود: تلفیق یادواره شهید رجایی و باهنر با سفره خمت امری شایسته است. کار جهادی در راه شهید رجایی خواهد بود و در واقع در گام دوم انقلاب راه شهدا را با سفره های خدمت ادامه خواهیم داد.

سلیمانی تصریح کرد: از این پس مجالس و یادواره های شهدا را با سفره های خدمت جهادی تلفیق می کنیم و هر یادواره ای آغاز خدمت رسانی مؤمنانه و جهادی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بسیج همه ظرفیت ها، توانایی ها و دارایی های خود را به میدان خواهد آورد زیرا ملت ما ملتی با ظرفیت های عظیم است و در این مسیر صعودی و رو به جلو برای تحقق آرمان های انقلاب تلاش خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: در خدمت به مردم در برابر هیچ دشمنی سر تعظیم فرود نمی آوریم و با تحقق کشور اسلامی و ورود به تمدن عظمت دیگری را به تصویر خواهیم کشید.

سلیمانی اعلام کرد: نظام سلطه به پایان خود رسیده است. گفتمان آمریکایی ها و غربی ها رو به افول است و امروز فقط گفتمان انقلاب اسلامی ناجی ملت ها خواهد بود.

وی تصریح کرد: نظام انقلاب اسلامی در آینده نزدیک قلب های جهانیان را تسخیر خواهد کرد و نمونه آن سرود سلام فرمانده است که در صحنه بین المللی خوش درخشید.

این مسئول گفت: مقاومت مردم را پیروز می کند زیرا این فرهنگ از دل عاشورا می آید و انقلاب اسلامی و حراست مقدس نیز حاصل فرهنگ عاشورا است.

وی افزود: امروز جبهه مقاومت گسترش یافته و فرهنگ جهاد فرهنگ دوران پیروزی است که برای پوشاندن کاستی ها به میدان آمده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید