جمهوری اسلامی یک نظام هژمونیک در جهان است


ساعت: 15:51
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1892986

سردار عبدالله پور با بیان اینکه امام راحل (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی نظام جدیدی را در جهان بین الملل ایجاد کرد، گفت: یکی از مهمترین شعارهای امام راحل (ره) در راستای پیروزی انقلاب اسلامی بود. مبارزه با استبداد و نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام مسلط در جهان ظهور کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذر، سردار محمد عبدالله پور امروز در مراسم افتتاحیه یاوران ولایت در سالن اجتماعات مجتمع آیت الله بهجت(ره) با بیان اینکه امام راحل (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی نظام جدیدی را در جهان بین الملل ایجاد کرده است، اظهار داشت: در این راستا، امام راحل (ره) نظام جدیدی را در جهان بین الملل ایجاد کردند. یکی از مهمترین شعارهایی که امام راحل (ره) در راستای پیروزی انقلاب اسلامی با ظلم مبارزه کرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نظامی دور از سلطه در جهان ظاهر شد.

وی با اشاره به دشمنی دیرینه استکبار با مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی گفت: در دوران پهلوی 60 هزار مستشار آمریکایی در ایران بودند و به یک معنا مردم ایران حق اعتراض به هیچ کدام را نداشتند. نیروهای آمریکایی ولی امام خمینی (ره) پیروز شدند. انقلاب تمام نقشه های استکبار را در این کشور نابود کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان ترور مقامات عالی رتبه جمهوری اسلامی در دهه 60 را یکی از نقشه های دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: آمریکا با تشکیل گروهک های تروریستی در اکثر نقاط کشور. و با سازماندهی منافقین تعدادی از مقامات عالی جمهوری اسلامی را به قتل رساندند اما امام خمینی (ره) فرمودند نیروهای من در مهدها و مدارس هستند.

سردار عبدالله پور با اشاره به وجود 36 هزار شهید دانش آموز در جمهوری اسلامی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی به نقش دانش آموزان توجه زیادی شد که نشان دهنده نقش ویژه این قشر از جامعه در دوران مقدس است. حراست و بعد از این.لذا همه کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از ظرفیت دانش آموزان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در گام اول انقلاب اسلامی موفقیت های زیادی کسب کرده است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در گام اول انقلاب اسلامی به موفقیت هایی دست یافته است، اما در برخی زمینه ها مانند عدالت اجتماعی با ضعف هایی مواجه است که از آن جمله است. باید توجه شود

اهمیت نقش جوانان و زنان در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت نقش جوانان و به ویژه بانوان در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: اکنون بخش بزرگی از جمعیت دانش آموزی در جمهوری اسلامی را بانوان تشکیل می دهند. .

سردار عبدالله پور با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی در علم و فناوری با پیشرفت های بزرگی مواجه است، گفت: استکبار تلاش می کند همه دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر و رو کند، رسانه ها بر دانش آموزان تاکید دارند.

وی به استقلال این کشور به عنوان یکی از مهمترین شاخصه های نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: استقلال و توجه به ظرفیت های بالقوه جوانان و نخبگان از مهمترین ویژگی های جمهوری اسلامی است. باعث شد استکبار با تمام امکانات تلاش کند ایران را سرنگون کند اما همیشه شکست می خورد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه 41 بار در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از کلمه «جوانان» استفاده کرده است، گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر نقش جوانان و جوانان تاکید دارند. در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی استکبار و آمریکا با نفوذ فرهنگی در صدد نفوذ بر نسل جدید است.

عبدالله پور با اشاره به نقش بسیج در مبارزه با استکبار و براندازی نقشه دشمن افزود: بسیج با ارتش 20 میلیونی خود در دوران دفاع مقدس و پس از آن در 44 سال گذشته تمام نقشه های دشمن را بر زمین زده است.

وی با اشاره به مهم ترین ویژگی های بسیج در نظام جمهوری اسلامی گفت: اطاعت از خدا، احترام به پدر و مادر، اطاعت از ولایت فقیه و اخلاص در کار از مهم ترین ویژگی های بسیج در کشور است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج دانش آموزی در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بسزایی دارد تصریح کرد: بسیج دانش آموزی ثروت است زیرا این قشر از جامعه آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند. .

سرهنگ حبیب زاده با اشاره به نقش بسیج به ویژه بسیج دانش آموزی در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: اندیشه بسیج تفکر به سوی جهان بیکران و نوعی حرکت است. به سمت آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تاثیرگذاری بسیج در حل بسیاری از بحران های کشور، گفت: بسیج در 44 سال گذشته در همه عرصه ها حضور فعال داشته و در عین حال بسیج دانشجویی این مدیریت های آینده کشور است. نقش بسیار تاثیرگذاری دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید