نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام جدید و پیشرفته و الگویی جذاب برای مسلمانان جهان است


ساعت: 10:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۲
کد خبر: 1903180

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام جدید و پیشرفته و الگویی جذاب برای مسلمانان جهان است افزود: اولین قدم امام راحل پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی جلب توجه بود. از همه مسلمانان به آمریکای خونخوار و به کشتار کودکان و رژیم دروغین صهیونیستی که دشمن اصلی جهان اسلام است اشاره کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و همچنین گرامیداشت هفته وحدت، اجتماع امت رسول الله (ص) با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در جمع شیعیان و اهل سنت روستای کارا تپه شهرستان بهشهر.

در این همایش سردار غلامرضا سلیمانی ضمن تبریک سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (علیه السلام) و گرامیداشت هفته وحدت با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در عصر معاصر جهان فرصتی بی بدیل برای جهان اسلام تلقی می شود وی تصریح کرد: این انقلاب اسلامی برخلاف نظام سلطه و دستگاه های محاسبه گر استکبار با رهبری امام راحل و فداکاری همه ملت ایران و مقدسات به پیروزی رسید. نظام اسلام جمهوری در این سرزمین مهم ایجاد شد.

نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام جدید و پیشرفته و الگویی جذاب برای مسلمانان جهان است

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام جدید و پیشرفته و الگویی جذاب برای مسلمانان جهان است، افزود: اولین گام امام راحل پس از استقرار جمهوری اسلامی، جلب توجه همه مسلمانان به خونخواران آمریکا بود. و رژیم کودک کش و دروغین صهیونیستی که دشمن اصلی جهان اسلام است منحرف شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیانات امام راحل که فرمودند رژیم صهیونیستی غده سرطانی است و همه بدبختی های جهان اسلام از آمریکاست، ادامه داد: ائمه فرمودند با پیروزی انقلاب. رژیم دروغین اسرائیل که غده سرطانی است باید از جهان ریشه کن شود اما در حالی که برادران عرب در کشورهای مسلمان به دلیل سیاست منفعلانه رهبران خود با رهبران صهیونیستی صلح می کردند، توافق کمپ دیوید منعقد شد. .

سردار سلیمانی اعلام کرده است که رژیم جعلی اسرائیل در فکر طرحی از نیل تا فرات است.

وی با بیان اینکه امام راحل در راستای حمایت از ملت مظلوم فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نامگذاری کرد و گفت: در این روز تظاهراتی در حمایت از فلسطین نه تنها در ایران بلکه در ایران برگزار شد. در کشورهای آزادیخواه ملتهای منطقه.» تظاهراتی در حمایت از فلسطین برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور همچنین به اشغال بخشی از لبنان توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: جبهه مقاومت با از خود گذشتگی حاج قاسم سلیمانی در برابر رژیم صهیونیستی شکل گرفت و برترین شهدا به شهادت رسیدند. در این جبهه مقاومت، حاج رحیم کابلی از شهدای مدافع حرم در این جبهه مقاومت است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه جبهه مقاومت آزادی قدس شریف را نوید می دهد گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری پیروزی و پیروزی نزدیک است و نظام در جبهه های دیگر نیز به پیروزی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه افغانستان به مدت 20 سال تحت کنترل آمریکا بود که سرانجام با تواضع این سرزمین را ترک کرد، گفت: آمریکا نیز دو بار در یک لشکرکشی در عراق، بیش از 150 کشتی و رزمناو اروپایی و آمریکایی زیر نظر ناتو شرکت کرده است. فارس در خلیج فارس پرچم داشت اما امروز اثری از ناوهای آمریکایی در خلیج فارس نیست که حاصل اتحاد ملت ایران است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه امام فرمودند اسلام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح می کند، افزود: همه موفقیت ها و پیروزی های نظام اسلامی محصول وحدت و انسجام است. ملتی بزرگ با اهداف و آرمان های والا به رهبری یک رهبر شجاع و آن بزرگوار و صالحی که به یاری خداوند در زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی به نماد اسلام و انقلاب اسلامی در جهان تبدیل شد.

سردار سلیمانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تمدن اسلام در گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در گام دوم به دنبال تمدن هستند و این مهم محقق خواهد شد. زمانی که کشورهای مسلمان متحد شدند، مانند مردم ایران متحد شدند و انقلاب پیروز شد و نظام اسلامی برپا شد و امروز هم در مسیر دولت سازی است.

وی در ادامه با بیان اینکه در منطقه ای هستیم که کشورهای مسلمان با الگوی جذاب جمهوری اسلامی در حال گرد هم آمدن هستند تا صحنه تمدنی را شکل دهند و تاکید کرد: استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی جدی تری احساس می شود. خطری از دوران پیروزی انقلاب، ناکامی های رژیم صهیونیستی در این چهار دهه از عمر انقلاب باعث شد که بیش از هر زمان دیگری موجودیت خود را در خطر ببینند و امروز با خطر موجودیت مواجه شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تاکید بر اینکه رژیم جعلی صهیونیستی ملت، جغرافیا و فرهنگ ملی ندارد، ادامه داد: یهودیان کشورهای مختلف با فرهنگ‌های مختلف در سرزمین‌های اشغالی مستقر هستند که ساکنان آنها به دنبال گذرنامه اصلی خود هستند. به گزارش رسانه های خارجی

رژیم جعلی صهیونیستی اعتراف کرد که با نابودی مواجه است

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه اولین پیروزی ما در گام دوم انقلاب، نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی اعتراف کرده است که در خطر نابودی قرار دارد.

وی دشمنی رژیم صهیونیستی و هزینه هنگفت مانع تراشی در برابر ملت ایران را طبیعی دانست و خاطرنشان کرد: آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت و پشتیبانی می کند، آمریکا 320 نفر جمعیت دارد، 5 میلیون یهودی در آمریکا زندگی می کنند. اقتصاد، رسانه اندیشکده ها توسط کارتل های صهیونیستی اداره می شوند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه فضای مجازی در اختیار ربات های مورد حمایت رژیم صهیونیستی است افزود: چقدر این روزها دروغ علیه ایران در فضای مجازی منتشر می شود. رژیم صهیونیستی جنگ ترکیبی و رسانه ای را علیه ایران آغاز کرد زیرا در جبهه سخت و نظامی علیه انقلاب اسلامی قادر به حضور در جبهه نیست و بارها در مناطق جهان اسلام از مسلمانان شکست خورده است اما امروز جنگ سایبری راه انداخته اند و سعی می کنند شهدا و جلادان و اشیای قیمتی را جابه جا کنند.

وی با بیان اینکه رژیم های صهیونیستی جنگ هایی را در سوریه، یمن، لبنان، عراق و… آغاز کرده اند، ادامه داد: ایران تنها ملتی بود که از ناموس، ناموس، استقلال، مرزهای جغرافیایی و آینده جوانان خود دفاع کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه با اشاره به تحریم ها علیه ایران خاطرنشان کرد: ملت ایران در مقابل فشار حداکثری دشمن ایستادگی کرد و با تکیه بر دانش و توان داخلی به پیشرفت های مهمی دست یافت.

سردار سلیمانی همچنین به دستاوردهای مهم نظام در عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی، سازندگی و خدمات رسانی اشاره کرد و گفت: ملت ایران از نظر علمی به رتبه اول علمی دست یافته و بهترین کشور منطقه در شرایط تکنولوژی

وی با بیان اینکه ایران از نظر مهندسی رتبه سوم جهان را دارد، خاطرنشان کرد: پالایشگاه خلیج فارس و احداث نیروگاه سیبل از دستاوردهای این سامانه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه به دلیل تحریم های سخت آمریکا در برخی از بخش های اقتصادی دچار مشکل هستیم، افزود: ایران در دولت با یک عملیات اقتصادی در مسیر شکوفایی قرار گرفته است و تحریم های دیگر نیز در مسیر شکوفایی قرار گرفته است. بی اثر شدن

سردار سلیمانی با بیان اینکه ملت ایران در مقابل نظام ایستادگی کرد و پیروزی شامل حال ملت است، گفت: نظام نگران پیشرفت ایران است و به همین دلیل سعی می کند ارزش های جامعه را مورد تعرض قرار دهد اما زنان این ملت با عفت زندگی می کنند. آنها با فروتنی به همه تحولات کمک کردند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی قدرت خنثی کردن توطئه های نظام را دارد، افزود: صف کسانی که ناآگاهانه وارد این صحنه ها می شوند از طراحان و عاملان آن جداست اما باید هوشیار بود و با جنگ تلفیقی دشمن با جهاد مقابله کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اینکه هفته وحدت فرصت مناسبی برای بازنگری در وحدت جامعه اسلامی است افزود: موفقیت ها و پیروزی ها در سایه وحدت به دست آمد و نیاز به وحدت در جهان اسلام است. .

سردار سلیمانی با بیان اینکه ائمه انقلاب بر وحدت تاکید داشتند، تصریح کرد: باید این اقدامات را اجرا کنیم که باعث افزایش وحدت قدرت الهی ملت ایران می شود و باید بدانیم که آینده متعلق به جوانان است.

دیدگاهتان را بنویسید