ضرورت تبیین ابعاد مختلف پیروزی انقلاب اسلامی ایران / نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل یک تاریخ مبارزاتی است.

ساعت: 09:16
تاریخ انتشار: 1400/11/09
کد خبر: 1804068

پرویز اوسطی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل سابقه مبارزاتی است که همه عدالت خواهان و مردم جویای تشکیل حکومت ناب اسلامی پس از پیامبر اکرم (ص) در این استان استان شاهد آن بوده اند. تحقق این استان توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) «راحیل در بخمن ۵۷ بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پرویز اوسطی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل سابقه مبارزاتی است که همه عدالت خواهان و مردمی که به دنبال تشکیل حکومت ناب اسلامی پس از پیامبر اکرم (ص) در این استان هستند. سرزمین، شاهد تحقق آن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در 5 بهمن 57 بود.

وی افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، تحقق عدالت اجتماعی و مبانی اسلام در این کشور همواره مورد توجه و توجه مسئولان ارشد جمهوری اسلامی ایران بوده و تمامی قوانین، مقررات و قانون اساسی ما تضمین می‌کند. این مهم را دنبال کنید تا جامعه اسلامی به معنای واقعی کلمه داشته باشید.

«حکومت ما که اسلامی است، حکومت و همه ارکان نظام باید اسلامی باشد و تحقق عدالت اجتماعی به معنای واقعی کلمه باید در این کشور اتفاق بیفتد که البته همیشه دغدغه این بوده است. مقام معظم رهبری و کارمندان دلسوز نظام اسلامی.»

وی با بیان اینکه 22 باخمن همیشه در خاطرات ملت ما زنده است، افزود: باید پیوسته انقلابی را که در 22 باخمن رخ داد دنبال کنیم.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین باید ابعاد مختلف پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در این برهه خاص تبیین و زحمات آن مرحوم را بیان کنیم. امام رهبری که یکی از ارکان اصلی نظام اسلامی است، توانستند در کنار هم به چنین پیروزی بزرگ و تاریخی دست یابند و استقلال، عزت و آزادی که مردم ما بعد از دوران تاگوت انتظار داشتند به دست بیاورند، در تاریخ تحقق یافت. 26 فوریه 1957.

«مدیران سال های اول انقلاب به معنای واقعی کلمه جهادی بودند و تفکرات جهادی داشتند، اهل میدان بودند و شب و روز همدیگر را نمی شناختند و به سرعت کارها را دنبال می کردند که این الگوی بسیار خوبی برای مدیران ما است. امروز،” او گفت. آنها امروز در کشور هستند زیرا مردم امروز با مشکلات اقتصادی و معیشتی زیادی روبرو هستند.

وی افزود: تفکر و اعتقادات مدیران در اوایل انقلاب همراه با ابعاد عملی و اجرایی، کار را در مقابل پیروزی انقلاب و مظلومیت و محرومیت مردم در آن زمان و با وجود سختی‌ها و مشکلاتی که در پی داشت. هشت سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد.» تا برود و در عرصه دفاع مقدس، سازندگی و عرصه های مختلف پیشرفت زیادی داشته باشد.

وی گفت: اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند تفکر و رویکرد عملی و فکری مدیرانی هستیم که بتوانند به عنوان الگوهای اولیه انقلاب عمل کنند تا بتوانیم مشکلات جامعه را به موقع حل کنیم و اعتماد عمومی را به عنوان سرمایه اصلی حفظ کنیم. . ارتقا دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید