تجلیل از خانواده های شهدا در جمهوری اسلامی ایران یک راهبرد است / ضرورت توجه به جهاد با تبیین و تجلیل از جانبازان دفاع مقدس


ساعت: 16:45
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843378

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در جمهوری اسلامی ایران تکریم شهدا یک راهبرد است چرا که می توانیم در کنار آن راهبرد خط مقاومت را ادامه دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سید محمد باقرزاده فرمانده کمیسیون تفتیش ستاد کل نیروهای مسلح امروز در کنگره پیشکسوتان تعاون کنگره درباره نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی اظهار داشت: اقدام کنید و خوشبختانه این استان. ترویج فرهنگ ایثار و شهادت.

وی افزود: در زمان جنگ اعضای تعاونی مظلوم بودند و به قول خودشان همیشه پشت صحنه بودند اما در واقع این افراد همیشه روی صحنه از دیگر رزمندگان جلوتر بودند.

سردار باقرزاده گفت: اگر دفاع مقدس برای همه کامل باشد و سفره برای همه جمع شود اما این قسمت از دفاع مقدس به مرور ادامه پیدا کند، تیم تحقیق و تفحص در صحنه برای گروه همیاری به کار خود ادامه می دهد.

وی ادامه داد: انتقال شهدای جنگ یکی از نیازهای این دوره بود و اکنون این افتخار تیم تفحص است که همچنان در این منطقه فعال هستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: روحیه انرژی، قاطعیت و استواری در این مجموعه پایان پذیر نیست. بار اصلی و سنگین بر دوش گروه تعاون بود. تأسيس انديشه امام راحيل با ايشان بود و هم اكنون در حمايت از انديشه امام راحيل در صحنه هستند.

وی افزود: این بزرگواران دو جایزه اطاعت از امام خمینی (ره) و افتخار اطاعت از مقام معظم رهبری دریافت کردند. اینها یاران شهدا هستند و یک تیکه را باید همرزمان شهدا تا حرم شهدا برای این مردم دانست.»

سردار باقرزاده با اشاره به توطئه های دشمن برای تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس، گفت: اگر بخواهیم اجرای حراست مقدس را ارزیابی کنیم، با عملیات روانی دشمن مواجه خواهیم شد که زیر سوال می برد و تخریب و تحریف می کند، اما بر اساس این جریان عملیات روانی دشمن همان چیزی است که مشاهده می شود جامعه به مرحله ای می رسد که نمی تواند هر دروغی را به درستی تشخیص داده و بپذیرد و تحت تأثیر این برداشت ها عمل کند.

وی تاکید کرد: در کنار این فضای غبارآلود که دشمنان تلاش می کنند واقعیت را متفاوت جلوه دهند، تکریم شهدا، جانبازان و ایثارگران باید ادامه یابد.

سردار باقرزاده با اشاره به اهمیت تبیین جهاد گفت: زمانی که اصل جنگ و افتخارات و اقدامات زیر سوال می رود، همکاری در این موضوع لحاظ می شود و اجرای آنها نیز زیر سوال می رود، چرا که این خط مهم تبیین تجلیل از رزمندگان در طبقات مختلف باید ادامه یابد و توجه ویژه ای شود.

وی خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران تکریم شهدا یک راهبرد است چرا که علاوه بر این راهبرد می توانیم خط مقاومت را ادامه دهیم و به همکاری ادامه دادیم چرا که دشمن تلاش کرد خانواده شهدا را از جنگ حمایت نکند و در این راستا با شهدای مدافع حرم مقابله کنیم. این امر تأثیر مستقیمی بر روحیه و تداوم خط مقاومت داشت و این راهبرد قدرت باید ادامه یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید