سینماگران از شجاعت شهدا غافل نشوند/ شهدا را جهاد کنند تا نمونه جوانان را تبیین کنند.


ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815103

احمد عباس زاده گفت: امروز پیام شهدا باید به نسل آینده منتقل شود و جهاد برای تبیین رشادت های شهدا بسیار مهم است زیرا نگاه جبهه مقاومت به جمهوری اسلامی است و این رسالت بر عهده جوانان است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد عباس زاده از رزمندگان دفاع مقدس به مناسبت روز شهدا در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: رشادت های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس فراموش نشدنی است و این روحیه ایثار و جهاد باید باشد. توضیح داده شده است. در جامعه.”

وی ادامه داد: رزمندگان با بصیرت راه حق را انتخاب کردند و در مقابل هوای نفسانی ایستادند و جان خود را برای دفاع از وطن نثار کردند تا حق پیروز و ماندگار شود.

عباس زاده افزود: اگر کار ملت ها و اقوام به دلیل نداشتن دانش درست و ناتوانی در عمل به مشکل بر بخورد.

این رزمنده گفت: امیدواریم بتوانیم راه شهدایی را که در شرایط آن روز و در سختی ها و مشکلات موجود راه درست را پیدا کردند، تبیین کنیم.

وی گفت: امروز دشمن تمام توان و ظرفیت خود را صرف جنگ نرم کرده و سعی دارد ارزش را جایگزین ضد ارزشی کند.

عباس زاده ادامه داد: امروز اقتدار کشور مرهون خون شهدایی است که با استکبار مبارزه کردند و لحظه ای از آرمان های خود دست برنداشتند.

برخی کشورها برای نهادینه کردن باورها و ارزش های خود از شخصیت های خیالی استفاده می کنند، اما دفاع مقدس ما مملو از شخصیت هایی است که رسالت کارگردان ها و نویسندگان در آنها بسیار سخت است.»

وی گفت: داستان های تاریخی و سرنوشت ساز دفاع مقدس باید با زبان هنر ماندگار شود و به نسل های آینده منتقل شود.

عباس زاده گفت: دشمن داستان قهرمانان ما را در تاریخ می گوید، اما واقعیت ها را به نفع خود تغییر می دهد، بنابراین ما باید قبل از اینکه دشمنمان دست به کار شود، داستان قهرمانان جبهه و جنگ را بسازیم.

این رزمنده در پایان خاطرنشان کرد: امروز پیام شهدا باید به نسل آینده منتقل شود و جهاد در تبیین رشادت های شهدا بسیار مهم است، زیرا نگاه جبهه مقاومت به جمهوری اسلامی است و این رسالت بر عهده مردم است. جوانان.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید