با رعایت نکات بهداشتی از قله ششم تاج جلوگیری کنید/ مردم برای درمان بیماری از دعا و توسل غافل نشوند

ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783201

محمدزاده بابیان اینکه باید مشکلات بیماری عروق کرونر قلب را جدی بگیریم، گفت: مردم از نماز و توسل غافل نشوند زیرا تاثیر زیادی دارد. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دعای هفتم صحیف سجادی خوانده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدزاده در گفتگو با راه آرمان; وی با تاکید بر اینکه در اسلام حفظ جان یک امر واجب است، گفت: حفظ سلامتی و به خطر انداختن سلامت دیگران بر همگان واجب است. زیرا اگر چیزی سلامت انسان را به خطر بیندازد حق مردم است.

امام جمعه شهر بوف گفت: واکسیناسیون هر دو نوبت اولین قدمی است که مردم برای جلوگیری از شیوع بیماری عروق کرونر قلب باید انجام دهند. زیرا برخی می گویند ما به واکسن نیاز نداریم و تاج به ما نمی رسد، در حالی که متأسفانه برخی از افراد با این اعتقاد بیمار می شوند. بنابراین، این امر مستلزم آن است که افرادی که قبلا واکسینه نشده اند، واکسن خود را دریافت کنند.

وی گفت: درست است که فردی که این واکسن را تزریق می کند ممکن است به بیماری عروق کرونر قلب مبتلا شود، اما عواقب این بیماری اندک بوده و با تزریق این واکسن از مرگ و میر کاسته می شود.

این مسئول گفت: افراد باید رعایت پروتکل های بهداشتی را مد نظر داشته باشند و در صورت حضور در اجتماعات فاصله فیزیکی را رعایت کنند و این بیماری طبیعی تلقی نشود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده گفت: باید مسائل مربوط به بیماری کرونا را جدی بگیریم و بپذیریم که در پنجمین قله این بیماری قرار داریم و با این فرض باید همان اقداماتی را انجام دهیم که در چنین مواردی باید انجام شود. شرایط

امام جمعه شهرستان بافت با بیان اینکه امیدواریم با رصد مردم این بیماری برطرف شود، گفت: مردم از نماز و توسل غافل نشوند چرا که تاثیر زیادی دارد. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دعای هفتم صحیفه سجادیه باید خوانده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید