مردم در ماه مبارک رمضان از اهدای خون غافل نشوند


ساعت: 12:25
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819720

مریم میرزاده با بیان اینکه اهدای خون روزه را باطل نمی کند از همه خواست در ماه مبارک رمضان از اهدای خون غافل نشوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم میرزاده در گفت و گو با مرصادنیوز با بیان اینکه اهدای خون در ماه مبارک رمضان برای روزه داران حرام نیست، گفت: فرآورده های خونی قوی باقی می مانند و نیاز ما به ویژه برای گروه های منفی بسیار زیاد است.

رئیس سازمان انتقال خون استان کرمانشاه از همگان خواست در این ماه مبارک از اهدای خون غافل نشوند.

وی گفت: اهدای خون گرسنگی را از بین نمی برد و افراد گرسنه می توانند در صورت صرف صبحانه مناسب با مایعات کافی با مراجعه به مراکز اهدای خون در ساعات اولیه روز به بیماران نیازمند کمک کنند.

میرزاده گفت: اگر گرسنگان قصد اهدای خون دارند، بهتر است در ساعات اولیه روز بیایند و صبحانه بخورند.

وی گفت: البته این روزها شرایطی را فراهم کرده ایم که اگر روزه داران بعد از افطار قصد اهدای خون را داشته باشند مشکلی برایشان پیش نمی آید.

رئیس انتقال خون استان کرمانشاه افزود: بر این اساس در پایگاه مرکزی اهدای خون واقع در خیابان بنت الهدی همه روزه به جز جمعه از ساعت 8 الی 23 پذیرای همشهریان عزیز هستیم. اهدای خون و روز جمعه از ساعت 8 صبح. حداکثر 13 فعالیت خواهیم داشت.

وی گفت: همچنین پایگاه معتضدی واقع در بیمارستان معتضدی میدان فردوسی همه روزه به جز جمعه از ساعت 8 الی 13 پذیرای خیرین است.

میرزاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ایام نوروز استقبال خوبی از مردم برای اهدای خون شد و ظاهر خود را فراموش نکردند و مشکلی در تامین خون نداشتیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید