دعوت از تهران برای اهدای خون در ماه مبارک رمضان


ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819522

مدیرکل انتقال خون استان تهران ضمن تشویق پایتخت نشینان به اهدای خون در ماه مبارک رمضان از اهدای بیش از 324 هزار تهرانی در سال 1400 برای نجات جان بیماران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر محمدرضا مهدی زاده با اشاره به اینکه در سال 1400 تعداد 401 هزار و 875 شهروند تهرانی به مراکز اهدای خون مراجعه کردند، گفت: از میان این داوطلبان 324 هزار و 442 نفر توانستند نام خود را به عنوان اهداکننده خون ثبت کنند که در مقایسه با آمار سال 1399، شاهد 12 درصد هستیم. افزایش همراهی مردم با این فرهنگ نجات و بشردوستانه.

وی افزود: بر اساس آمار اهدای پلاکت در استان تهران مشخص شده است که ۱۲ هزار و ۷۶۰ تهرانی برای کمک به بیماران سرطانی پلاکت خون خود را اهدا کردند که امیدواریم در سال جدید نیز این روند ادامه داشته باشد.

مدیرکل انتقال خون استان تهران ادامه داد: 163 هزار و 414 اهداکننده خون در استان تهران در هزار و 400 نفر به صورت مستمر و حداقل دو بار در سال این کار ارزشمند را انجام می دهند. درصد مرتبط است.

به گزارش انتشارات انتقال خون تهران، مهدی زاده بر لزوم اهدای خون در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: کاهش مراجعه کنندگان به مراکز اهدای خون در ماه مبارک رمضان با وجود نیاز روزانه و همیشگی بیماران به خون و خون کاهش می یابد. محصولات مردم شریف تهران در این ماه ناجیان بزرگ جان بیماران هستند و امسال ساعت کار مراکز اهدای خون در ماه مبارک رمضان تا عصر بعد از افطار ادامه دارد.سایت انتقال خون در استان تهران را ببینید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید