از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 4 هزار نفر در کرمانشاه اقدام به اهدای خون کرده اند


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834270

مریم میرزاده با اشاره به میزان اهدای خون در ماه مبارک رمضان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 4200 نفر به مراکز انتقال خون مراجعه و بیش از 3000 واحد خون جمع آوری کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم میرزاده در گفت و گو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: اهدای خون از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان کرمانشاه افزایش یافته و هم اکنون ذخیره خونی ما 7 روز است و کمبود فرآورده های خونی در استان نداریم.

رئیس سازمان انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به میزان اهدای خون در ماه مبارک رمضان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از 4200 نفر به مراکز انتقال خون مراجعه کرده و بیش از 3000 واحد دریافت کردند. خون جمع آوری می شوند.”

وی خاطرنشان کرد: مردم کرمانشاه همزمان با شب های قدر با حضور چشمگیر به یاری بیماران نیازمند شتافتند و به نذر خون پیوستند.

میرزاده با تاکید بر تداوم اهدای خون تا پایان ماه مبارک رمضان در استان، گفت: با توجه به ایام تعطیلات پیش رو و افزایش سفر، نیاز به خون و فرآورده های خونی افزایش می یابد، لذا از شهروندان درخواست می شود نسبت به اهدای خون اقدام کنند. . در روزهای باقیمانده «ماه مبارک رمضان را با هدایت بسازید.

وی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برای همشهریان عزیز مقدمات اهدای خون فراهم شده است، لذا بر این اساس همه روزه به جز جمعه از ساعت 8 الی 00 در پایگاه مرکزی اهدای خون واقع در خیابان بنت الهدی هستیم. :00. 23:00. پذیرای همشهریان عزیز برای اهدای خون هستیم و روز جمعه از ساعت 8 صبح تا 13 فعال خواهیم بود.

میرزاده گفت: همچنین پایگاه معتضدی واقع در بیمارستان معتضدی میدان فردوسی همه روزه به جز جمعه از ساعت 8 الی 13 پذیرای خیرین است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید