تحقق عدالت اجتماعی لازمه جهاد تبیین است/ اجرای صحیح جهاد تبیین زمینه ساز است.

وی افزود: نگاهی اجمالی به تاریخ جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که ما در 40 سال گذشته شرایط خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب مسیر 40 سال دوم را ترسیم کرده‌اند. گام بعدی.”

عضو هیأت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: رهبر معظم انقلاب نکات کلیدی دستاوردهای 40 ساله جمهوری اسلامی و وظایف 40 سال آینده را تبیین کردند، بنابراین همانطور که نظام اسلامی باید به حکومت اسلامی منتهی شود. . در گام دوم باید برای رفع نیازهای روز قدم های مختلفی برداریم.

حنلری گفت: با توجه به تحولات اخیر در رابطه با جنگ روسیه علیه اوکراین و موفقیت تیم های مذاکره کننده کشور، می توان اذعان داشت که خون شهدایی که به پای این نظام ریخته شده، به ثمر نشسته است.

وی گفت: خوشبختانه اکنون آمریکا در برابر ایران اسلامی در وضعیت نسبتا ضعیفی قرار دارد و از سوی دیگر بلوک شرق به رهبری رئیس جمهور روسیه بیش از پیش قدرت جمهوری اسلامی را می شناسد. ایران

عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین اذعان داشت: دیدار آقای پوتین با مقام معظم رهبری در سال های اخیر نقطه عطفی در تاریخ 2500 ساله ایران اسلامی است که نشان می دهد یک ابرقدرت به بوسیدن مقام معظم رهبری رسیده است. “

روسیه به حمایت ایران نیاز دارد و این دستاورد کمی نیست، بنابراین می توان امیدوار بود که ایران مقتدر هر چه زودتر حقوق خود را از غرب مقتدر و مستکبر و همچنین از دولت های شرق بگیرد زیرا بلوک شرق سرکوب شد و ما را سرکوب کرد. کشور. کمی در دوران شوروی سابق.

وی افزود: ایران اسلامی دستاوردهای بزرگی دارد که بسیاری از شهروندان و حتی مسئولان دوره های گذشته نظام از آن غافل بوده و از آن چشم پوشی می کنند.

مدرس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین ادامه داد: نگاه حاکمان اصلاح طلب به حکومت داری و حکومت داری با نگاه ولی فقیه و نیروهای ولایی و انقلابی بسیار متفاوت است.

حنلری گفت: تصور همه ملت از دستاوردهای انقلاب یکسان نیست و حتی مسئولانی هستند که به دستور رهبر معظم انقلاب 8 سال تمام اختیارات کشور را در اختیار دارند اما پس از حذف تبدیل به اپوزیسیون و ضدانقلاب می شوند.

وی افزود: برخی به دلیل اینکه متأسفانه آگاه نیستند و یا نمی خواهند عمدا و ناخواسته این موفقیت ها را بپذیرند نیاز به تبیین شبانه روزی دستاوردهای انقلاب دارند.

عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین با اشاره به اهمیت و ضرورت جهاد گفت: جهاد کلمه درستی است که مقام معظم رهبری به درستی آن را پیشوندی برای تبیین می دانند زیرا اگر موفقیت ها و دستاوردها به درستی از طریق مهره های درونی تبیین نشود. آنها می توانند نتیجه معکوس داشته باشند و همه تلاش ها را با شکست مواجه کنند.

حنلری افزود: شناسایی و تبیین جایگاه و عرصه استکبار جهانی در حال حاضر آسان نیست، بلکه چشم اندازی به آینده حرکت های مترقی جمهوری اسلامی و رسیدن به رسالت اصلی که همانا نهادینه کردن است، است. مبانی ظهور ادله «تبیین این موضوعات را به صورت جهادی و جامع در دستور کار قرار دهید.

وی در خصوص موفقیت ایران اسلامی در برقراری عدالت اجتماعی ادامه داد: بسیاری از صاحب نظران و حامیان انقلاب و به ویژه مقام معظم رهبری از برقراری عدالت اجتماعی گلایه دارند و معتقدند آنطور که انتظار می رفت در این زمینه پیشرفتی نداشته ایم. “

استاد دانشگاه بین‌الملل امام خمینی (ره) گفت: اکنون با یک بی عدالتی مضر در جامعه مواجه هستیم که بخشی از آن ناشی از فشارهای خارجی است، زیرا جمهوری اسلامی ایران هرگز نتوانسته آنچه را که به آن اعتقاد دارد به طور کامل اجرا کند. صلح.”

حنلری ادامه داد: در راستای اهداف والای جمهوری اسلامی به رشد بصیرتی در کشور دست نیافته ایم.

وی اذعان داشت: یکی از دلایلی که ما نسبت به کشور بصیرتی نداشتیم این بود که مسئول دلسوزی نبودیم و این به خود ملت برمی گردد که در یک فضای انتخاباتی سالم نمی تواند مسئولی در سطح اسلام انتخاب کند. جمهوری و این منجر به مشکلاتی در عدالت اجتماعی شده است.»

وی در پایان گفت: اگر بتوانیم از مفاسد بیرونی بکاهیم و اخلاق اسلامی را ترویج کنیم، می توان امیدوار بود که به عدالت اجتماعی دست یابد و به سمت کشوری با اندیشه های عادلانه حرکت کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید