لازمه جهاد تبیین و ایجاد تفاهم با عموم مردم است/ تبدیل دستاوردهای انقلاب به گفتمان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین تاج آبادی دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار دیار آفتاب ؛ در خصوص بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تباینین گفت: در این راستا باید توجه داشت که در این راستا به دلیل عدم موفقیت در این راستا، این بیانات در حال انجام است.

وی افزود: مشکلات اقتصادی و معیشت مردم اولین دغدغه و مشکل است و این موضوع باید توسط جهادگران تبیین شود تا مردم احساس دوری نکنند بلکه احساس کنند جهادگران حرف ها را می فهمند.آنها را همدردی می کنند. این در حالی است که مقام معظم رهبری چندین سال است که شعارهای سال را به مسائل اقتصادی مرتبط می کنند.

تاج آبادی بیان کرد: در مرحله بعدی باید دستاوردهای 40 سال گذشته انقلاب به گفتمان تبدیل شود و در عین حال گره های ذهنی ایجاد شده توسط دشمن در اذهان مردم برطرف شود. مثلاً انحرافاتی که دشمنان برای مردم ایجاد می کنند باید از بین برود.

وی تاکید کرد: البته مردم ما بارها و بارها با شیادان و شیادان دشمن مواجه شده و به نوعی دست دشمن به روی آنها باز شد. یکی از بزرگترین آنها شورش سال 2009 بود که خوشبختانه با تدابیری چند ماه بعد پایان یافت. خداوند هم می فرماید بز شیطان ضعیف است و اگر تحریف دشمنان توسط مبلغان و دوستداران انقلاب تبیین شود می توان از مسموم شدن اذهان عمومی جلوگیری کرد.

تاج آبادی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به سرعت در مسیر خود حرکت می کند و مسائل و مشکلاتی از قبیل تحریف ها نمی تواند مانعی برای اهداف آن باشد و همه باید بدانند که انقلاب اسلامی از آرمان های خود عدول نکرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید