روحیه و فرهنگ مقاومت دستاوردهای بزرگی در منطقه ایجاد کرده است/ شهید انصاری از علمای دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سردار جعفر راستی (ابوموتم) از فرماندهان قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه و از همرزمان شهید انصاری شامگاه چهارشنبه در ششمین سالگرد شهادت عالم جبهه فرهنگی و مدافع اهل بیت گفت: سردار آل البیت (ع) شهید حمیدرضا انصاری در اراک: زنده نگه داشتن ثواب اگر بیش از شهادت نباشد، قطعاً کمتر از شهادت نیست و اگر اثری از حماسه کربلا باقی بماند، حاصل کار است. حضرت زینب (س).

ابومعتم گفت: ملت ایران از روزی که انقلاب اسلامی را شکل دادند با امام خود عهد و پیمان بستند و همواره در شرایط مختلف از وقایع ابتدای انقلاب و دفاع مقدس گرفته تا سازندگی، اجتماعی و عهد خود را حفظ کردند. عرصه های فرهنگی ملت همیشه به عهد خود وفا کرده است.

وی ادامه داد: رزمندگان جبهه مقاومت در دفاع از حرم نیز با اتحاد، یکپارچگی و انسجام به عهد خود عمل کردند و شهید حاج حاج انصاری از اولین رزمندگانی بود که به سوریه آمد و به دلیل عنایت خاصی که خداوند داشت. برای او در راه و دفاع از حرم شهید شد.

فرماندهان قرارگاه حضرت زینب(س) در سوریه بیان کرد: ملت ایران پس از جبهه مقاومت همواره در دفاع از ارزش های اسلامی پیشگام بوده و امروز صحنه پاسداری از ارزش ها در فضای مجازی است که مهمترین راه حل آن جهاد است.

ابومطمم افزود: یاد و خاطره شهدا باید همیشه در جامعه زنده باشد و یکی از عرصه هایی که باید فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کند، فضای مجازی است.

وی گفت: دشمنان انقلاب به دنبال به حداقل رساندن و سرکوب نقاط قوت و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی هستند و لذا جهاد تبیین در اینجا اهمیت ویژه ای دارد که باید محقق شود.

همرزم شهید انصاری گفت: رزمندگان اراکی که به عنوان مدافعان حرم در جبهه مقاومت حضور داشتند با رشادت و فداکاری در صحنه دفاع پیشگام بودند که یکی از آنها شهید حاج حمید انصاری و پرچمدار ارزش های اسلامی بود.

ابومطمم افزود: شهید انصاری موتور محرکه حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) بود که هم در عملیات و هم در اطلاع رسانی حرفی برای گفتن داشت و اگر در جبهه مقاومت پیشرفت داشته باشیم نتیجه تلاش است. شجاعت حاج حمید انصاری.

وی یادآور شد: شهید انصاری از علمای دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی بود و در جبهه مقاومت ماندگار شد و نقش آفرینی کرد و حاج حمید در جبهه مقاومت با علم و تجربه نظامی بسیاری از توطئه های دشمن را خنثی کرد و آرامش را در عرصه های مهمی برقرار کرد. سوریه و حماسه های ماندگار آفرید.

ابومطمم گفت: روحیه و فرهنگ مقاومت دستاوردهای بزرگی در منطقه ایجاد کرده است و این به برکت انقلاب اسلامی است و بنابراین باید گفتمان مقاومت هر روز تقویت شود.

همرزم شهید انصاری گفت: دشمن برای همه گروه های سنی و اقشار مختلف در جنگ نرم برنامه ریزی کرده است و لذا باید مراقب توطئه ها و آشوب های دشمنان بود.

وی بیان کرد: دشمن با تنبلی در فضای مجازی به دنبال انحراف جوانان است بنابراین باید در فضای مجازی هوشیار باشیم و در مقابل توطئه های دشمن هوشیار باشیم و امروز فعالان فضای مجازی افسران جبهه فرهنگی هستند و باید از آنها حمایت کنیم.

شهید والامکام حمیدرضا انصاری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و از فعالان عرصه مسجد، فرهنگ و اسلام در اراک منطقه درعا در 20 بهمن 1394 پس از اعزام به سوریه بود. چهار مرتبه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید