غفلت از دستاوردهای انقلاب اسلامی گناه بزرگی است/ قبل از انقلاب ایران ایران در اوج وابستگی بود و منابع کشور غارت شد.


ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805873

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه قبل از انقلاب ایران در اوج وابستگی بود و منابع کشور غارت شده بود، گفت: غفلت از دستاوردهای انقلاب اسلامی گناه بزرگی است و البته در برخی مسائل مشکل داریم. باید جبران شود.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه این هفته بیت المقدس با اشاره به فضیلت ماه رحب اظهار داشت: کیست که پر است. فضیلت و فضیلت باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه ماه رجب و شعبان مقدمه ای برای ماه مبارک رمضان است، گفت: روزه و نماز در این ماه باید مورد توجه قرار گیرد و همه باید از این فرصت برای استقبال از ماه ضیافت الهی استفاده کنیم. “

امام جمعه اراک تقارن ماه رجب با ایام الله دهه فجر را فرصتی ارزشمند برای تحول معنوی جامعه دانست و افزود: با تکیه بر فرهنگ خودکفایی توطئه های دشمن و سربلندی را شکست دادند. ملت ایران

وی با بیان اینکه دهه فجر یادآور رشادت های امام و شهدایی بود که با مجاهدت هایشان در تاریخ جاودانه شدند، گفت: بازخوانی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

دری نجف آبادی با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف گفت: به برکت انقلاب اسلامی شاهد تحولات عظیمی در کشاورزی، صنعت، آموزش، دانشگاه، فرهنگ و جامعه هستیم و امروز باید این دستاوردها به خوبی برای نسل جوان تبیین شود. ” باش.

وی با تاکید بر اینکه قبل از انقلاب ایران ایران در اوج وابستگی بود و منابع کشور در حال هدر رفتن بود، گفت: غفلت از دستاوردهای انقلاب اسلامی گناه بزرگی است و البته در برخی مسائل نیز مشکل داریم. جبران شود.»

امام جمعه اراک افزود: حرکت شتابان انقلاب اسلامی به سمت پیشرفت و فتح قله های مرتفع نباید متوقف شود و به شرایط موجود بسنده نکنیم. بیا ادامه بدهیم.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به الگویی خوب و کل نگر برای ملت ها و کشورهای منطقه تبدیل شده است و باید از تمام توان و اراده خود برای نشان دادن کارآمدی اسلام در اداره جهان استفاده کنیم.

دری نجف آبادی با اشاره به مشارکت مردم در دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی گفت: در همه حال شاهد مشارکت و حضور مردم در صحنه‌ها و بحران‌ها بوده‌ایم که جدیدترین نمونه آن مشارکت قلبی عروقی است. کاهش و البته امروزه با توجه به گسترش سویه جدید، این مشکل باید ادامه یابد.

وی با اشاره به حماسه باخمن و وفاداری یاران ارتش به امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی گفت: خدایا.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این خصوص ادامه داد: نیروی هوایی غیور ارتش جمهوری اسلامی با تکیه بر روحیه دینی و انقلابی و پیروی از ائمه انقلاب اسلامی همواره از مرزهای هوایی کشور دفاع کرده اند. اقتدار این نیرو همیشه قابل قدردانی است و همیشه در تاریخ ماندگار است.

وی رمز بقای انقلاب اسلامی را رهبری فرزانه انقلاب و مردم زیرک و همیشه سر صحنه خواند و افزود: اجرای بیانات مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف می تواند کشور را از بحران ها و مشکلات پیش رو نجات دهد. و اظهارات اخیر او در جمع گردآورندگان. دور شدن همه فعالان اقتصادی از وابستگی خارجی و استقلال همه جانبه اقتصادی باید مورد توجه قرار گیرد.

دری نجف آبادی با تشریح ظرفیت های استان مرکزی در عرصه های مختلف گفت: استان مرکزی علاوه بر اینکه یک قطب صنعتی و کشاورزی است، ظرفیت عظیمی در فرهنگ و گردشگری دارد و باید با پاسخ مقتدرانه به بیانات مقام معظم رهبری جهش بزرگی داشته باشد. وی افزود: تحول بزرگی در حوزه اقتصاد رخ خواهد داد و تولیدکنندگان علاوه بر کیفیت باید به قیمت‌های مناسب نیز توجه کنند.

وی با اشاره به درگذشت آیت الله حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی خاطرنشان کرد: این عالم وارسته از شخصیت های برجسته دینی و انقلابی و نمونه واقعی تقوا و فضیلت بود که عمر پربرکت خود را در راه دفاع از اسلام، ولایت و قانون اساسی گذراند. . «و برای اعتلای اسلام و انقلاب زحمت کشیده‌اند و نقش مؤثرشان در انقلاب اسلامی بسیار ماندگار است و حوزه‌های علمیه امروز باید از این الگوی خوب درس بگیرند و آن را سرلوحه رفتار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید