احمد خاتمی: اکثر بی حجاب ها لقمه حساب شده ای ندارند/ تا بحث حجاب مطرح نشود، عده ای می گویند اختلاس و دزدی را کنار گذاشتید و به موهای زن چسبیدید. گناه گناه است

احمد خاتمی: اکثر بی حجاب ها لقمه حساب شده ای ندارند/ تا بحث حجاب مطرح نشود، عده ای می گویند اختلاس و دزدی را کنار گذاشتید و به موهای زن چسبیدید.  گناه گناه است

سیداحمد خاتمی شامگاه پنجشنبه در جمع بانوان فعال فرهنگی قشم با بیان اینکه بیشتر زنان محجبه حساب نشده اند، افزود: هر گناهی حتی حجاب حرام است و منشأ زنان محجبه سوء استفاده است. افرادی که حقوق های نجومی می گیرند یا افرادی که معاملات غیرقانونی می کنند و بسیاری از زنان محجبه از این قبیل هستند.» خانواده های مجرد در حال بازگشت هستند.

به گزارش فارس، وی افزود: اساس حرف من بی حجابی است و گفتیم اکثر مردم اما برخی آن را به کل جامعه تعمیم دادند و بحث حجاب آزاد را مطرح کردند.

یکی از اعضای کمیته رهبری مجلس خبرگان رهبری و خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: سخنان من در خطبه های نماز جمعه تهران تحریف شد و در آن روز افراد محجبه بر سخنان من بودند.

خاتمی با قدردانی از گردهمایی سراسری عفاف و حجاب که در قشم نیز به صورت گسترده برگزار شد، افزود: بحث حجاب در دنیا یک موضوع اجتماعی است و خواه ناخواه انسان نیست که بتواند این کار را انجام دهد چرا که منشأ فروپاشی خانواده ها و ناامنی اجتماعی است.

یکی از اعضای کمیته راهبری مجلس خبرگان رهبری گفت: حجاب یکی از ضرورت های مسلم قانون گذاری کشور است و در سال 86 شورای عالی انقلاب فرهنگی قانونی با 300 عضو برای 32 نهاد در موضوع حجاب تصویب کرد.

خاتمی از خانواده ها خواست که وارد عرصه حجاب شوند زیرا شخصیت زن در اسلام ارزشمند است و نباید از زنان با ظاهری رسا مانند جاهلیت دوران جدید استفاده کرد.

وی گفت: حجاب مورد تایید دشمنان نظام و انقلاب است و باید با این تحرکات دشمنان مخالفت کرد اما عده ای نیز خودسرانه و خلاف قانون شکنان عمل می کنند و این اقدامات باید از طریق شوراها و دستگاه قضایی ادامه یابد.

عضو کمیته راهبری مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: معاملات باید اسلامی و در چارچوب قانون باشد و قانون موظف است در صورت نیاز به بحث اجرایی، پیگیری های لازم را انجام دهد.

خاتمی با یادآوری سالگرد تعطیلی مسجد گوهرشاد مشهد با توپ توسط رضاخان، گفت: 30 تیرماه سالروز اقدامی است که طی آن دشمنان دین در مسجد گوهرشاد انبوهی از اموات را ساختند و اجساد را دفن کردند. با کامیون ها در گودال های بزرگ

دیدگاهتان را بنویسید