اختلاس در سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران/ سه مدیر برای اختلاس ۲۱ میلیارد تومانی برنامه ریزی کردند.

اختلاس در سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران/ سه مدیر برای اختلاس ۲۱ میلیارد تومانی برنامه ریزی کردند.

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با سایت بهارستان در ایران از تخلف در سازمان میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت: سه نفر از مدیران فعلی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری. مرتکب سوء استفاده شده اند. همانطور که خود مدیرعامل در پاسخ به سوال من توضیح داد، ایشان گفتند که سه نفر بودند که به اسناد و سیستم های مالی سازمان دسترسی داشتند و قصد داشتند با ایجاد سند، مبلغ 21 میلیارد تومان را انتقال دهند. و ادامه داد: حدود 7 میلیارد به حسابشان واریز می کنند اما بعد با آنها اطلاع رسانی و برخورد می شود و از مسئولیت برکنار می شوند. به گفته مدیر سازمان میوه و تره بار، پول را پس داده اند.»

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ناصر امانی عضوکمیسیون برنامه و بودجه شورای شهرداری در جریان بررسی بودجه سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: خبرهایی مبنی بر اختلاس حدود هشت میلیارد تومانی در این زمینه داریم. سازمان و این سوء استفاده در حالی اتفاق افتاد که آقایان به ما اطلاعی ندادند و ما خودمان متوجه شدیم.»

ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در واکنش به اظهارات امانی مبنی بر اختلاس هشت میلیارد تومانی در این سازمان، گفت: «این اختلاس برای دوره ما نیست، بلکه برای یکی از معاونان سابق رئیس جمهور است. بلافاصله موضوع را به او اطلاع دادیم.» او را از سمت و معاونت برکنار کردیم. بلکه سه نفر از منصوبین این فرد 6.5 میلیارد تومان اختلاس کرده اند.

ناصر امانی، یکی از اعضای شورای شهر تهران در گفت‌وگو با سایت بهارستان ایران گفت: «اسامی ندارم، اما می‌دانم سه مدیر از زیر مجموعه این سازمان بودند. همانطور که خود مدیرعامل در پاسخ به سوال من توضیح داد، گفت که سه نفر بودند که به اسناد و سیستم های مالی سازمان دسترسی داشتند و قصد داشتند با ایجاد سند، مبلغ 21 میلیارد تومان را انتقال دهند.

و ادامه داد: حدود 7 میلیارد به حسابشان واریز می کنند اما بعد با آنها اطلاع رسانی و برخورد می شود و از مسئولیت برکنار می شوند. به گفته مدیر سازمان میوه و تره بار، پول را پس داده اند.»

امانی در پاسخ به این سوال که آیا همانطور که مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار مدعی شده این تخلف در دولت قبل رخ داده است، گفت: خیر، در همان دوره بوده و من مدارک آن را دارم. این دوره.”

منبع: بهارستان، ایران

دیدگاهتان را بنویسید