بازدید مدیر عامل و معاونین سازمان مدیریت میادین شهرداری از میدان میوه و تره بار / تحویل کالاهای اساسی در کلیه میادین


ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۳
کد خبر: 1838485

رئیس اجرایی و معاونان سازمان مدیریت میدان تهران برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از 22 میدان میوه و تره بار بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس اجرایی و معاونان سازمان مدیریت میدان تهران برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از 22 میدان میوه و تره بار بازدید کردند.

در این بازدید محمد سراب نشین معاون عملیات، هسرو مقدسی مدیر عامل و مصطفی پورنصیری مشاور مدیرعامل و مدیر امور عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت میدان تهران ایوب فصاحت مدیرعامل را همراهی کردند. این سازمان

ایوب فصاحت امروز در بازدیدهای میدانی خود از تلاش جهادی کارکنان میدان میوه و تره بار در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تقدیر و دستورات لازم را برای ارائه بهترین خدمات به خانواده های تهرانی صادر کرد.


* ارسال اقلام اساسی به کلیه میادین میوه و تره بار تهران

وی گفت: محصولات اساسی مانند برنج، روغن، لبنیات، تخم مرغ و مرغ در تمامی میادین میوه و تره بار تهران عرضه می شود.

ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میوه و تره بار و میوه تهران گفت: در پی شرایط ویژه حاکم بر نیاز شهر تهران، میادین میوه و تره بار از ساعت 7:30 صبح افتتاح شد و تا ساعت 20 ادامه داشت. PM. “یکباره باز شود.

وی در خصوص توزیع مرغ گرم و منجمد افزود: در حال حاضر مرغ گرم و منجمد در تمامی میادین میوه و تره بار توزیع می شود و به وفور موجود است و هر کیلوگرم مرغ منجمد کیلویی 48 هزار تن و مرغ گرم 56 هزار کیلوگرم است. در هر کیلوگرم “و برای 900 تن موجود است.

فصاحت گفت: تمامی کالاهای اساسی اعم از برنج، روغن، لبنیات و تخم مرغ به مقدار کافی در میادین میوه و تره بار موجود است و شهروندان می توانند آن را خریداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید