تاکید بر افزایش فراوانی کالا در بازار و افزایش ساعت کاری میادین میوه و تره بار / نظارت و بازرسی برای جلوگیری از گران فروشی


ساعت: 23:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838394

جلسه ستاد تنظیم بازار در دو نوبت صبح و عصر به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد.

جلسه ستاد تنظیم بازار امروز (پنجشنبه) در دو شیفت صبح و عصر به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با بررسی اعضا آخرین وضعیت عرضه، توزیع و نظارت بر بازار برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه ستاد تنظیم بازار امروز (پنجشنبه) در دو شیفت صبح و عصر به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با بررسی اعضا آخرین وضعیت عرضه، توزیع و نظارت بر بازار برگزار شد.

در این جلسه بر لزوم وفور کالاهای اساسی در بازار و تامین و توزیع مناسب اقلام مورد نیاز مردم تاکید شد و مقرر شد تمهیدات لازم برای توزیع گسترده اقلام مختلف از جمله مرغ، تخم مرغ و کره

همچنین در این جلسه مقرر شد ساعت کار میادین میوه و تره بار افزایش یابد و عصر جمعه نیز فعال باشد تا مردم دغدغه خرید و رفع نیاز خانواده را نداشته باشند.

پس از این دیدارها رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای کشور، وزرای کشاورزی، جهاد کشاورزی، فرهنگ و جهت گیری اسلامی، اقتصاد، صمت، ارتباطات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نفت، مدیران برنامه و بودجه، مرکز بانک و صدا و سیما و دولت با حضور در نوبت صبح و عصر، گزارشی از برخی کاستی ها و آسیب های مشاهده شده با توجه به محدودیت پرونده ها در برخی استان ها و تعدادی از شهرستان ها همراه با اجرای طرح عوام فریبی و توزیع عادلانه ارائه کردند. برای تسریع در حل این مسائل. شد.

اطلاع رسانی دقیق و آگاهی از مزایا و آثار مثبت اصلاح قیمت ها و فعالیت 24 ساعته دبیر تلفنی وزارت تعاون از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت.

همچنین مقرر شد بدون مجوز سازمان حمایت و بدون تایید سازمان تنظیم بازار، افزایش قیمت‌ها در بازار صورت نگیرد و بازرسی‌ها و نظارت بر بازار برای جلوگیری از گران‌فروشی تشدید شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید