فراوانی میوه شب یلدا در کوم / نظارت مستمر بر بازار میوه کوم

ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793724

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم اعلام کرد:

مومنی نسب با اشاره به اینکه وضعیت بازار کوم نشان می دهد که عرضه میوه و آجیل در شب یلدا بسیار خوب است و اجناس زیادی وجود دارد، گفت: حتی مرغ و تخم مرغی که در ماه های گذشته مشکل داشتند، مجوز داده شده است. وی گفت: «امن است و مشکل خاصی در بازار وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی مومنی نسب معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی قم در گفت و گو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی گفت: تدابیری برای اجناس مورد نیاز شب یلدا و نظارت بر آن اندیشیده شده است که از ابتدای هفته بازرسی مشترکی از سوی سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل تعزیرات حکومتی، سازمان صمت و صمیمیت انجام شده است. اتاق اصناف

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم افزود: این روزها نظارت عمدتا بر آجیل و میوه جات است و در این مجموعه بازرسی از ظرفیت بسیج استفاده می شود. بازرسی از اجناس مورد نیاز مردم در شب یلدا در حال انجام است و تمامی خرده فروشی ها در این منطقه رصد می شوند.

مومنی نسب گفت: وضعیت بازار نیز بررسی شده و خوشبختانه بررسی ها نشان داده است که عرضه میوه و آجیل در شب یلدا بسیار خوب است و کالاهای مورد نیاز به وفور حتی مرغ و تخم مرغ وجود دارد که در سال های اخیر با مشکل مواجه شده است. ماه و تحویل داده شده و مشکل خاصی در بازار وجود ندارد.

وی ادامه داد: گزارش هایی که دریافت می کنیم نشان از خوب بودن وضعیت دارد، اصناف نیز در این زمینه با ما همکاری می کنند، در اکثر اصناف وضعیت مطلوبی داریم.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: برای اینکه مردم به میوه شب یلدا که انار است دسترسی داشته باشند غرفه هایی در سطح شهر برای یک محصول دایر شده و به دلیل استفاده مردم انار می فروشند. میوه امشب در این غرفه ها دسترسی به میوه با قیمت مناسب حدود سیزده هزار تن ایجاد شده است.

مومنی نسب افزود: استفاده از اپلیکیشن ها در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد که در آینده نزدیک در توزیع کالاهای اساسی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی گفت: در بازرسی ها تخلفاتی از جمله مقدار قابل توجهی برنج و روغن ذخیره شده در دست بررسی و تعداد محدودی تخلف در مغازه های آجیل و میوه جات کشف شد که پرونده آنها تشکیل و به دادگاه ارسال شد. مسئولین.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید