تحویل میوه و آجیل شب یلدا به قم/ نظارت مستمر بر بازار شب یلدا


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1917959

بیگی با اشاره به اینکه میوه و آجیل در قم به وفور وجود دارد، گفت: پرتقال از استان های شمالی، سیب نیز از استان های اصفهان و آذربایجان شرقی است و در قم ذخیره می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بیقی معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا وی بیان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که دولت انجام داده است، تحویل اقلام مورد نیاز از جمله میوه و آجیل برای شب یلدا مورد توجه قرار گرفته و مشکلی وجود ندارد و محصولات فراوانی وجود دارد و ممنوعیتی وجود ندارد. یا محدودیت در تحویل
وی بیان کرد: قیمت ها در شب یلدا توسط واحدهای تجاری و مجتمع تجاری و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی قابل کنترل و نظارت است تا افزایش غیرعادی قیمت نداشته باشیم.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم گفت: 50 تن سیب و پرتقال که این روزها مورد نیاز است با هماهنگی اتحادیه میوه فروشان ذخیره سازی شده است.

بیگی در پاسخ به این سوال که آیا مراکز تحویل میوه و آجیل برای شب یلدا وجود دارد؟ وی بیان کرد: مراکز تحویل کالا همیشه در روزهای پایانی سال و در ایام نوروز بایرام برقرار است که در این ایام تحویل در همان میوه فروشی های سطح شهر انجام می شود که البته نظارت و کنترل قیمت نیز توسط بازرسان انجام می شود. .

در پاسخ به این سوال که آیا قیمت گذاری انجام شده است؟ وی گفت: خیر، چون در قیمت گذاری قیمت تمام شده از قیمت موجود بیشتر می شود، اکنون کالاها فراوان است و معمولا قیمت ها کمتر از هزینه ای است که دولت تعیین می کند.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قم افزود: مردم تخلفات را در این ایام با شماره تلفن 124 سازمان صمت اعلام کنند تا بازرسان ما بر موضوع نظارت و رصد کنند.

وی در پاسخ به این سوال که میوه قم از کدام استان ها تامین می شود؟ عنوان: پرتقال از استان های شمالی حمل و نگهداری می شود، سیب از استان های اصفهان و آذربایجان شرقی حمل و در قم ذخیره می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید