جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار در یکی از میادین میوه و تره بار برگزار شد

ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780781

معاون اول رئیس جمهور و اعضای کارگروه تنظیم بازار از یکی از میادین میوه و تره بار تهران بازدید کردند و در جریان روند توزیع و قیمت لبنیات، گوشت و تخم مرغ و میوه و تره بار برای مصرف کنندگان قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد محبر معاون اول رئیس جمهور و اعضای کارگروه تنظیم بازار صبح امروز (دوشنبه) و پیش از جلسه کارگروه تنظیم بازار در یکی از میادین میوه و تره بار تهران حضور یافتند تا از نزدیک بر روند اشاعه نظارت داشته باشند و قیمت های مصرف کنندگان تعیین شد. محصولات لبنی، گوشت و تخم مرغ و همچنین میوه ها و سبزیجات سرو می شود.

در این بازدید سرزده که بیش از دو ساعت پس از اطلاع از مشکلات نحوه توزیع و همچنین برخی تغییرات قیمت ها انجام شد، مخبر دستورات لازم را به وزرای جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و عدالت برای حل مشکلات در نحوه تحویل صادرکنندگان و اختلاف قیمت در بازارهای میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای.

همچنین معاون اول رئیس جمهور در این بازدید و در گفتگوی صمیمانه با مردم و پس از شنیدن دردها و دل ها و مشکلات آنان تاکید کرد که دولت با تمام توان و همکاری و همت خود به دنبال حل مشکلات و بهبود وضعیت معیشتی آحاد جامعه است. حمایت از مردم..

در ادامه این بازدید و تشکیل جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار، پس از بررسی گزارش ها و تبادل نظر اعضا، تصمیمات و دستورات لازم توسط معاون اول رئیس جمهور اتخاذ و به دستگاه های مجری ذیربط ابلاغ شد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید