دوران پهلوی اوج وابستگی ایران به نظام سلطه است/ عظمت انقلاب اسلامی ایران خاموش شدنی نیست


ساعت: 13:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807800

قنبری گفت: در ایران به دلیل وابستگی به نظام سلطه‌ای مانند دوران پهلوی نمی‌توان دوره‌ای را بیان کرد و امام خمینی (ره) با استکبار با انقلاب اسلامی مخالفت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما ; حشمت الله قنبری ظهر امروز و در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در جمع مردم گرگان گفت: عزت و عظمت انقلاب اسلامی ایران قابل نابودی نیست و دشمن افول انقلاب اسلامی و کدورت ملت ایران را نخواهد دید.

این استاد دانشگاه و کارشناس صدا و سیما ادامه داد: مردم برای انقلاب ایستاده اند، کشور نیازمند مدیران انقلابی و تزلزل ناپذیر است و این مشکلاتی است که مردم را خسته کرده و مردم از انقلاب و تنفر از تبعیض ناراحت نمی شوند. “

قنبری گفت: مردم و انقلاب هویت هستند و نظام نیازمند حاکمیت انقلابی است. موشک هایی که به عین الاسد اصابت کرد، یک تکه آهن نبود، بلکه اراده انقلابی هایی مانند حسن تهرانی بود که استکبار را تحقیر می کند و باید به ما اجازه دهد از این اراده ها درس بگیریم.

وی افزود: انقلاب فرصت خدمت را به مردم داده است تا افراد شایسته بتوانند ظرفیت خود را برای اداره کشور بسیج کرده و کشور را به سمت توانمندی سوق دهند.

این استاد دانشگاه افزود: انقلاب اسلامی روحیه والای مردم بود و در زمان ما توسط مرجع تقلید شیعیان رهبری می شد. انقلاب اسلامی با روح گرفتن از اسلام ادامه دهنده راه انبیا و ادامه عاشورا است.

قنبری گفت: ما با وجود تمدن چند هزار ساله در سایه پدر و پسر زندگی کرده ایم که هیچ مردی روی زمین نیست که اعتراف نکند آنها دست نشانده انگلیس در این کشور نبودند و دوره ای به دلیل وابستگی وجود ندارد. بر نظام سلطه، همانطور که دوران پهلوی در ایران قابل بیان نیست و امام (ره) با انقلاب اسلامی در مقابل استکبار ایستادگی کردند.

وی افزود: این ملت در سایه انقلاب اسلامی آزادی و استقلال خود را به دست آورد و این دستاورد بزرگی بود و امروز در بین کشورهای جهان، ایران نجیب و مستقل از غرب یا شرق است و در مقابل همه تهاجمات استکبار، ایران است. نام امروز مقدس است

این مقام مسئول بیان کرد: آزادی دومین خواسته انقلاب اسلامی بود و قبل از انقلاب ما مسلمان بودیم و از شعار اسلام دفاع می کردیم اما حکومت و سرنوشت کشور یا در سرنوشت یهودیان بود یا وهابیت گاهی نزدیک به دو سوم رهبران و انقلاب اسلامی کشور را از رسوایی نجات دادند تا بتوانند آزادانه تصمیم بگیرند.

قنبری افزود: اقدامات انجام شده در 43 سال گذشته انقلاب اسلامی قابل دفاع است و قطعا در تراز انقلاب اسلامی نیست زیرا در طول دهه های گذشته کار انقلاب را به مردم انقلاب سپرده ایم. ، آسیب دیده بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید