ابراز احساسات و عطش خون به سردار سلیمانی در شبکه های اجتماعی مختص ملت ایران نیست/ مکتب سلیمانی خاموش شدنی نیست

ساعت: 13:30
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796596

خسواری گفت: ابراز احساسات و خونخواهی از سردار سلیمانی در شبکه های اجتماعی منحصر به ملت ایران نیست و این هیجان در فضای مجازی و روندهای جهانی نشان از محبوبیت جهانی فرمانده جبهه مقاومت دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابوالقاسم خسروی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در تربت حیدریه در واکنش به موج کاربران شبکه های اجتماعی و گرایش هشتک قهرمان به خبرنگار صبح توس؛ وی گفت: امروز شاهد اشتراک و ابراز احساسات انسانی در فضای مجازی هستیم که در این راستا با همگرایی بسیاری از مردم دنیا همراه است.

وی افزود: ابراز احساسات و احساسات خونبار برای سردار سلیمانی در شبکه های اجتماعی منحصر به ملت ایران نیست و این هیجان در فضای مجازی و روندهای جهانی نشان از محبوبیت جهانی فرمانده جبهه مقاومت دارد.

این کارشناس سیاسی گفت: همانطور که در 10 روز گذشته شاهد بودیم کاربران شبکه های اجتماعی به صورت 24 ساعته نسبت به شهید خونخوار جبهه مقاومت ابراز احساسات و عواطف می کنند که مهم ترین موضوع خروج آمریکا از منطقه است. “

عضو سابق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی شبکه های بیگانه در تروریسم سایبری نام و تصویر را پاک می کند و نشان می دهد که حتی در فضای مجازی هم مردم دنیا از رشید فرمانده جبهه مقاومت وحشت دارند. اما نمی دانم که پیروزی در این جبهه درست است.

خسوری گفت: مکتب سلیمانی تخریب پذیر نیست و زنده تر از گذشته چه در فضای مجازی و چه در دنیای واقعی جوامع اسلامی ظهور کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید