سردار سلیمانی در مکتب امام (ره) و رهبری پرورش یافت/ ملت های آزادیخواه مجاهدت های سردار سلیمانی را فراموش نمی کنند.

ساعت: 16:14
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796648

ائمه جمعه لرستان با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی گفتند: ملت های آزادیخواه مجاهدت های سردار سلیمانی را فراموش نمی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد اظهار داشت: شهید سلیمانی در مکتب امام (ره) و رهبری درس خوانده و معارف خود را به مجاهدین و مجاهدین منتقل کرده است. مدافعان حرم در همه کشورها. در این راستا طیف های مختلف مقاومت گرد او جمع شدند و همه را از نظر فکری، عملی و عاطفی با ولی عصر خود پیوند زدند.

وی افزود: شهید حاج قاسم قهرمانی است که مدال مبارزه با تروریست های آمریکایی و اسرائیلی را برای همیشه با خود دارد. او راه عزت، قانون و ایستادگی در برابر ظلم و قدرت همه آزادگان جهان و انتقام خون شهید بزرگوار و یاران و مدافعان حرم اسیر میدان نبرد را نشان داد.

وی با اشاره به بودجه سال آینده گفت: بودجه سال آینده از سوی هیئت دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است و دولت سیزدهم باید برای توسعه متوازن و عدالت اجتماعی به ویژه در استان های کمتر توسعه یافته ای مانند لرستان که فاقد آن هستند تلاش کند. زیرساخت های لازم «در بودجه 1401 البته طبق برخی نقل ها بودجه ای برای استان اعلام کردند که می تواند مفید و ارزشمند باشد اما بودجه امسال هم همین است.

سخنگوی ولی فقیه در لرستان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران اجرایی استان باید این روزها برای تخصیص اعتباراتی که می تواند استان را متحول کند همکاری کنند و مصوبات سفر رئیس جمهور به بودجه سنوانی درج شود. همچنین لازم است بخشی از کارکنان دارای حقوق ثابت نیز مورد توجه قرار گیرد که نیاز به عدالت اجتماعی در بودجه امسال دارد تا به این دسته از کارکنان توجه ویژه شود تا شکاف بین حقوق کاهش یابد، زیرا در شرایط فعلی وجود دارد. یک خلأ قانونی بزرگ

حجت الاسلام شاهروحی گفت: در این راستا زندگی و موفقیت در جامعه در گرو تلاش و کوشش کسانی است که در عرصه آموزش و پرورش فعالیت می کنند. مدیریت کنید، هم بدهی دولت قبل را پرداخت کنید و هم وضعیت فعلی را مدیریت کنید.

خطیب جمعه هرم آباد بیان کرد: معلمان واقفند که در شرایط کنونی دولت قادر به حل همه مشکلات انباشته شده در این سالها در مدت کوتاهی نیست و معلمان مطالبات خود را از طریق نمایندگان پیگیری می کنند و بدخواهان پیشکسوتان ادبیات را می شناسند و پیگیر هستند. آموزش ادبیات به روش سالم

وی با اشاره به لزوم اقدامات مدنی و فرهنگی افزود: بخش مهمی از توسعه اجتماعی و فرهنگی شهر بر عهده شهرداری و شورای شهر است. تأمین درآمدهای شهرداری ها و صرف آن در امور فرهنگی و عمرانی موضوع مهمی است.»

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: رسیدگی به حاشیه شهرها، معوقات کارکنان شهرداری، رسیدگی به امور عمرانی و برنامه های فرهنگی باید از سوی شوراها برای این موارد ارائه شود و کار جهادی انجام شود، همفکری، خرد جمعی. و همکاری دستگاه ها و مردم موظف به پرداخت مطالبات و عوارض شهرداری می باشند.

حجت الاسلام شاهروحی گفت: نباید نیروی گمرکی به شهرداری تحمیل شود که این موضوع از کار گذشته و نباید تکرار شود و بازرسی و سازمان گرمایشی باید روی این موضوع تمرکز کنند.

وی گفت: کسانی که در نظام اسلامی مسئولیت های مهمی دارند به دلیل این مسئولیت ها از جایگاه ویژه ای برخوردارند که این افراد تقوای سیاسی و اقتصادی و تقوا در مسائل فرهنگی شرط اول برای آنها یک مسئول حکومتی است. باید از مصادیق پرهیزگار باشد و تقوا در تار و پود زندگیش رسوخ کرده باشد.

ملت های آزادیخواه مجاهدت های سردار سلیمانی را فراموش نمی کنند

حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بروجرد در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد گفت: هیچ.

وی افزود: سردار سلیمانی سال ها در دفاع از اسلام و ارزش ها ایستاده است و مزد این همه ایثار شهادت بوده است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به افول آمریکا افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به زوال آمریکا اشاره کرده اند و امیدواریم شاهد نابودی و ریشه کن شدن رژیم جنایتکار اسرائیل و آمریکا باشیم. به زودی.

حجت الاسلام حسینی گفت: امروز به برکت خون شهدا، جبهه مقاومت در منطقه از اقتدار و عظمت بسیار بالایی برخوردار است و ما شاهد افول آمریکا خواهیم بود.

وی با اشاره به لزوم رفع مشکلات واحدهای تولیدی گفت: به منظور رفع موانع تولید، پایگاه پشتیبانی در شهرستان راه اندازی شده که با این اقدامات سعی در تقویت تولید در بروجرد دارد.

امام جمعه بروجرد گفت: حمایت و استقبال از سرمایه گذاران برای رونق تولید بسیار حائز اهمیت است و برای تسهیل کار سرمایه گذاران باید تلاش شود تا ظرف چند روز مجوزهای لازم صادر شود.

حجت الاسلام حسینی گفت: حمایت از تولید، اشتغال و حل مشکلات اقتصادی به این معناست که همه باید همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید