شهید سلیمانی؛ نمونه کامل ملت های آزادیخواه جهان / شهادت حاج قاسم ریشه درخت مقاومت را محکم می کند

زمان: 09:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794310

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار گفت؛

طاهره شهرکی گفت: سردار سلیمانی از سوی همه ملت های آزادیخواه در سایر کشورهای اسلامی به عنوان الگوی کامل جهان اسلام در مقاومت و مقابله با استکبار جهانی شناخته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ طاهره شهرکی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به شخصیت شهید سلیمانی که الگوی مناسب اسلام ایرانی در کشور و منطقه است، اظهار داشت: و کوچکترین فکری به استثمار خود و خانواده اش کرد.

وی ادامه داد: به ندرت می توان مدیر ارشدی داشت که با همه افراد حوزه حکومتی همان گونه برخورد کند که با اقوام خود رفتار می کند و حاج قاسم هم چنین فردی بود و هیچ گاه از موقعیت عمومی خود برای منافع شخصی استفاده نکرد و زندگی معمولی داشت. ” او اشرافیت و جستجوی رانت را ترجیح می داد.

وی افزود: سردار سلیمانی ولایت پذیر و سرباز راستین ولایت بود و تمام اراده خود را با اراده ولی عصر خود هماهنگ کرد و در حالی که حاج قاسم تربیت یافته انقلاب اسلامی و تربیت شده در مدرسه عدلی و غیر امام خمینی(ره) بود. -رفتن به وزن قدرت و نه زیر بار ظلم و ستم و مکتب حق و مکتب استکبارستیزی که امروز طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر چابهار با اشاره به محبوبیت وی در جبهه مقاومت و عامل کلیدی در ایجاد روحیه استکبار ستیزی گفت: سردار سلیمانی از سوی همه ملت های آزادیخواه در سایر کشورهای اسلامی به عنوان الگوی تمام عیار شناخته شده است. جهان اسلام در مخالفت و مخالفت با استکبار جهانی و همه به برکت این سردار شهید ایستادند و به راه خود ادامه دادند.

شهادت حاج قاسم ریشه درخت مقاومت را محکم کرد

وی گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی، جبهه مقاومت برخلاف تصور استکبار جهانی، به جای تضعیف، قوی‌تر و مصمم‌تر شده است، چرا که وی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی و در مبارزه با باعث موفق بوده است. ath. مردم و خون شهید سلیمانی درخت جبهه مقاومت را استوارتر کرد.

شهرکی نقطه عطف حضور شهید سلیمانی در منطقه را نابودی گروه تروریستی داعش و سر بریدن غرب توسط جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: صدها هزار نفر در عراق و برخی از کشورهای دیگر به خیابان ها آمدند و برای مبارزه با داعش تلاش کردند. خون سردار قدس

وی ادامه داد: حاج قاسم مردی مؤمن، مجاهدی مخلص و صادق در پیشگاه خداوند متعال بود. او در حمایت از آرمان فلسطین و دفاع از ملت مظلوم فلسطین و در برابر اشغالگری و صهیونیسم صادق بود.

شهید سلیمانی؛ نمونه کامل ملت های آزادی خواه در سراسر جهان

وی با تاکید بر اینکه راه شهید سلیمانی یکی از مهم ترین راه های حفظ و ادامه راه انقلاب بود، اذعان داشت: کارآموزان وی باید راه او را ادامه دهند و سردار سلیمانی در دل همه ملت ایران عزیز بود. آغاز رویدادهای بزرگی باشد که در تاریخ باقی خواهد ماند.

معاون فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد چابهار با اشاره به جایگاه شهید سلیمانی در دنیا گفت: موجی از ضدایرانی در عراق ایجاد شد اما گذشت. خود عراقی ها به تشییع جنازه حاج قاسم آمدند. او را برای سالگردش دیدیم و همه دیدند و دیدند که چه مراسم باشکوهی بود.

وی خاطرنشان کرد: این خون در بعد جهانی برکات و آثار فراوانی داشته است، همه ملت ها و گروه های آزادی خواه و همه عدالت خواهان و همه متحد در برابر استکبار جهانی علیه آمریکا هستند و امروز می بینیم که حاج قاسم حامل است. قلب ها و قلب های بسیاری در جهان است.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید