ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان به شهید سلیمانی افتخار می کنند/ حاج قاسم نمونه کامل یک رهبر مردمی بود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک کمیجان و هنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب; حاج قاسم سلیمانی با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار دلا گفت: شهید سلیمانی چه در دوران حیات پربرکت و چه در دوران شهادت، ذات شیطانی جبهه استکبار و حامیان آن را به جهانیان ثابت کرد و به اهداف شوم او تبدیل شد.

وی افزود: امروز اگر داعش و گروه های تروریستی در منطقه فرصت توطئه در میان امت اسلامی را پیدا نمی کنند به برکت اقدامات موثر شهید سلیمانی و برنامه های راهبردی شهید سلیمانی در جبهه مقاومت است. استراتژی جبهه استکبار و زیردستان را شکست داد.

شهید سلیمانی برای حمایت از مظلومان و حفظ ارزش های اسلامی بین امت اسلامی وحدت ایجاد کرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و هنداب در مجلس با اشاره به اینکه اقدامات شهید سلیمانی مانع از دستیابی داعش به اهداف خود در تفرقه بین امت اسلامی و جلوگیری از تسلط تکفیری و اسلام آمریکایی بر منطقه اسلامی شد: شهید سلیمانی گفت: ارزش های اسلامی را تثبیت کرد.

وی تاکید کرد: جبهه مقاومت تمامی راهبردهای رژیم صهیونیستی برای ایجاد اختلاف بین ملت های اسلامی را خنثی کرده و از پیشروی اسرائیل جلوگیری کرده است.

آصفری با بیان اینکه شهید سلیمانی به عنوان یک الگوی کامل انقلابی و جهادی امروز پیش همه مسئولان است، گفت: مدرسه شهید سلیمانی در همه ابعاد راهنمای مسئولان و مردم است و این مکتب نه برای ایران اسلامی بلکه برای ملت های اسلامی و همه است. آزادیخواهان در سراسر جهان می توانند به خوبی از این مدرسه بهره ببرند.

شهید سلیمانی نمونه کامل یک مقام مردمی بود

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی از مردم و با مردم است و برای خدمت به مردم تلاش می کند، افزود: شهید سلیمانی الگوی کامل یک خادم مردم بود که امروز وزرا می توانند از این شهید بزرگوار الگو بگیرند.

نماینده مردم اراک کمیجان و هنداب در مجلس وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نشان داده که به عنوان یک مرد میدانی موفق است، گفت: امروز نقش مردم و مردمی بودن بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه شود.

وی گفت: شهید سلیمانی از بیت المال برای منافع شخصی خود استفاده نکرد و در همه عرصه های خدمات انسانی پیشرو بود و در جبهه دفاع از جهان و جبهه مقاومت و بحران هایی مانند سیل و زلزله قرار گرفت و قربانی گرفتار شد. ملت و این اخلاق امروز باید بیشتر مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

اسفاری ادامه داد: شهید سلیمانی علاوه بر دغدغه حفظ ارزش های اسلامی و حریم اهل بیت(ع) و خدمت صادقانه مردم در عرصه های مختلف، دغدغه های فرهنگی نیز داشت و نشان داد که نظامیان. زور باید در همه ابعاد فکر کند جامعه اسلامی و امت اسلام باشد.

مدرسه شهید سلیمانی به سایر کشورهای اسلامی منتقل شده است

وی افزود: جبهه استکبار بر این باور بود که شهادت شهید سلیمانی می تواند به اهداف شوم منطقه ای خود برسد، اما امروز نه تنها آمریکا با شکست جدی در منطقه مواجه است، بلکه جبهه مقاومت پویاتر به سمت اهداف پیش می رود. امروز هم مکتب شهید سلیمانی به سایر کشورهای اسلامی منتقل شده است.

نماینده مردم اراک کمیجان و هنداب در مجلس وی خاطرنشان کرد: امروز ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان به شهید سلیمانی افتخار می کنند و ادامه دهنده راه و مکتب شهید سلیمانی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید