اتحاد ملت های مسلمان نشات گرفته از رفتار حاج قاسم/ هرگز به رفتار سردار سلیمانی افتخار نکرده است

ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796389

نعمت پور با بیان اینکه حاج قاسم همیشه از کسانی بوده که خالصانه کار کرده و خداوند این اخلاص را به خوبی دیده است، گفت: اتحاد ملت های مسلمان نشأت گرفته از رفتار حاج قاسم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا نعمت پور در گفت و گو با سفیرافلاک با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: صحبت از بزرگی چون حاج قاسم بسیار سخت است زیرا ابعاد مختلف زندگی او آنقدر تاثیرگذار است که می شود.

وی افزود: خداوند هر که را بخواهد دوست دارد و این از روی اخلاص است. حاج قاسم سعی می کرد در زندگی اش دیده نشود، اما خداوند او را به همه اقشار جامعه ایرانی و جهانی بشناساند و این چیزی نیست جز نگاه خدا به بنده «آه که برای رضای خدا بی ریا کار کردی.

کارگردان این فیلم گفت: حاج قاسم با حضور مستمر خود در بین اقشار مختلف جامعه محبوبیت زیادی پیدا کرده است. هر وقت مشکلی برای کشور از جمله جنگ، امنیت یا سیل پیش می آمد حاج قاسم نفر اول بود که حضور داشت و حضورش در سیل سال 1377 باعث دلگرمی مردم و دلگرمی نیروهای بسیجی بود.

نعمت پوران گفت: حاج قاسم همیشه از کسانی بوده که خالصانه کار کرده و خداوند این اخلاص را به خوبی دیده است.

وی گفت: کشوری مانند آمریکا که خود را ابرقدرت می داند هر کاری می کند تا به کشور ما ضربه بزند و این را در شهادت سردار سلیمانی می بینید. بی شک حاج قاسم مرد بسیار بزرگ و توانمندی بود که به دست دشمن به شهادت رسید، «آنها را برد.

کارگردان این فیلم خاطرنشان کرد: شهادت ایشان نشانه عظمت و عظمت بود. امیدواریم با گستراندن بخش کوچکی از زندگی و زندگی این بزرگوار، نقش فرهنگ ایثار و شهادت را نشان دهیم که حاج قاسم چگونه دوست دارد یک کشور را متحد کند.»

نعمت پور با اشاره به استکبار ستیزی ملت ایران گفت: استکبار در رفتار حاج حاجسم کاملا مشهود بود. وی توانست در ایران و سپس در جامعه جهانی اتحادی ایجاد کند که ما را یک قدم به امت اسلامی نزدیکتر کند، ادامه داد: این امر در ایران، افغانستان، سوریه، عراق و کشورهای آزادیخواه مشاهده می شود و همه ناشی از تلاش حج است. قاسم.

وی با بیان اینکه عظمت انسان به خاطر ثروت نیست، افزود: حاج قاسم به ما آموخت که انسان در یک زندگی ساده می تواند به قدرت های بزرگ برسد، مرد بزرگی که نامش همزمان لرزه بر اندام دشمن می اندازد. زندگی ساده و متواضعانه.

این کارگردان سینما خاطرنشان کرد: در دیدار حاج قاسم با اقشار مختلف مردم کوچکترین غرور در رفتار او وجود نداشت، مردی ساده و مهربان که اگر حاج قاسم در جمعی حضور داشت و کسی او را به او معرفی نمی کرد. عامه مردم می توانستند اعلیحضرت و مقام و منزلتش را نداشته باشند و همه اینها الگوهایی است برای نسل جدید و نسل جوان انقلاب که راه حاج قاسم را ادامه دهند و سعی کنند از نزدیکان حاج قاسم باشند.

نعمت پور گفت: سردار دلا نماد امنیت ملی ایران است و کلیپ های وی را دیده ایم که تا به امروز از دید بسیاری از بینندگان دور بوده است، در عرصه های مختلف تلاش کرده است به طوری که وقتی اشرار امنیت را زیر پا گذاشتند، حاج قاسم را مدیریت کرد. برای برقراری امنیت و تسلی مردم و امروز بسیاری از مردم از شجاعت حاج قاسم برای برقراری امنیت در جامعه یاد می کنند.

وی شهادت را کمترین هدیه در برابر رشادت های حاج قاسم خواند و افزود: فریادهای حاج قاسم که از خداوند شهادت طلب می کرد بسیار دیدنی بود اما امروز خادمان نظام با فراگیری رفتار و سیره این مرد بزرگ باید بتواند طرف جامعه اسلامی را بگیرد، فراموش نکنیم که افراد زیادی برای ایجاد امنیت در این کشور شهید شدند.

کارگردان این فیلم گفت: حاج قاسمی نسلی را تربیت کرده که این بار و در آینده مانند گلی که می شکفد و خاری در چشم دشمنان می شود، ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید