وحدت، اتحاد و همبستگی از اهداف مهم سردار سلیمانی بود/ خونخواهی حاج قاسم وظیفه همه مسلمانان است.

ساعت: 08:59
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796300

مولوی حسینی گفت: فعالیت های سردار سلیمانی در عرصه وحدت نیز بر همگان روشن است و به همین دلیل است که امروز سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان مرد دلسوز نظام و اسلام محبوب همه است و همه مردم عشق و علاقه سردار را دارند. سلیمانی در دل خودشان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی سید محمد حسینی امام جمعه اهل سنت طبس مسینا در گفت و گو با خبرنگار خاورستان، در گفتگو با خبرنگار خاورستان، در گفتگو با سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی یک شخصیت جهانی بود.

وی با بیان اینکه اسلام برای سردار سلیمانی مهم است، افزود: در همه کشورهای همسایه و هر جا که مسلمانان نیاز به کمک و خدمات دارند، سردار سلیمانی با درایت، اطلاعات و ابتکار خود وارد میدان شد و از بسیاری از حملات دشمن در کشورهای همسایه جلوگیری کرد و آن را به دست گرفتند. “

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا گفت: در جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عربی منطقه کار سردار سلیمانی بر همگان روشن بود.

مولوی حسینی گفت: فعالیت های سردار سلیمانی در عرصه وحدت نیز بر همگان روشن است و به همین دلیل است که امروز سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان مرد دلسوز نظام و اسلام مورد علاقه همه است و همه مردم سردار سلیمانی را دوست دارند. قلب خود

وی به رضایت همه مردم ایران و سایر کشورها از فعالیت ها و اقدامات سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: به آنها برسیم.

امام اهل سنت خطاب به طبس مسینا گفت: اگر می خواهیم برای همیشه جلوی توطئه ها و نقشه های دشمنان ایران و اسلام را بگیریم، باید سعی کنیم رفتار، کردار و منش سردار سلیمانی را در زندگی خود اعمال کنیم.

مولوی حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت: خدای نکرده مسلمانان در همه کشورهای اسلامی با ترس از رفتار و هدف سردار سلیمانی پیشروی کرده و از نقشه های شوم دشمن جلوگیری کنند.

وی در خصوص خونخواهی سردار سلیمانی از آمریکای ستمگر و متجاوز گفت: خونخواهی حاج قاسم از آمریکا وظیفه همه مسلمانان است.

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا گفت: امروز مسلمانان تمام تلاش خود را می کنند تا جلوی توطئه های شوم آمریکا و انگلیس را بگیرند، بنابراین سعی دارند آخرین قطره خون آنها یعنی خون پاک حاج قاسم را بگیرند. از دشمنان.”

مولوی حسینی گفت: مسلمانان و پیروان حاج قاسم هرگز اجازه نخواهند داد دشمنان اسلام به اهداف خود برسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید