شهید حاج قاسم سلیمانی نماد کامل و فراگیر مقاومت و نهضت انقلابی است / خونخواهی سردار دلا مهار نمی شود

ساعت: 16:00
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796926

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس:

حجت الاسلام نصیرایی با تاکید بر اینکه مقاومت الگویی برای توسعه همه جانبه کشور است که باید از آن استفاده کنیم، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد کامل و جامع مقاومت و فعالیت و حرکت انقلابی است که باید الگویی برای همه باشد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مجید نصیرایی با اشاره به خاورستان، با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: نظامی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی، بیرونی و … انقلابی عمل کردیم، یعنی به دیگران تکیه نکردیم. و با تلاش شبانه روزی جهادی به توانمندی های درونی و امدادهای الهی توجه کردیم، موفق بودیم و مردم خوشحال شدند.

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی افزود: اما هرجا از این رویکرد و گفتمان فاصله گرفتیم و محافظه کار شدیم و به توانمندی های داخلی کشور و یاری خداوند توجه نکردیم، متوسل شدیم. به دیگران.» و ما صدمه دیدیم و مردم شکایت کردند.

وی ادامه داد: بنابراین انقلابی شدن می تواند برای ما در همه عرصه ها و مدیران به ویژه برای نسل جوان که بسیاری از این تجربیات را نداشته اند (زمان انقلاب و پاسداشت مقدس را ندیده اند) راهبردی باشد. . “

حجت الاسلام نصیرایی بر تبیین صحیح گفتمان انقلابی برای نسل جوان تاکید کرد و افزود: نمونه این گفتمان انقلابی را آزمایش کردیم که توانسته منافع مردم را تامین کند و به عبارتی به این اهداف دست پیدا کند. و نیازهای کشور را در زمینه های مختلف برطرف کند. ما در این سال ها دو مدل تجربه داریم که یکی از آنها این است که باید تنش زدایی و سازش کنیم و با غرب و قدرت های جهانی مذاکره کنیم و به ملاحظات آنها توجه کنیم. بسیاری از جامعه را به خاطر این تفکر به باد دادند و سال ها کشور را به رکود کشاندند و کشور را از پیشرفت و ایجاد نارضایتی در بین مردم باز داشتند.

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجربه الگوی مقاومت گفت: پیدا شد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت محور توسعه و پیشرفت کشور است و در جایی که امنیت نباشد نمی توان سرمایه گذاری کرد و انتظار پیشرفت داشت. در خط مقدم مقاومت توانستیم منافع کشور را تامین کنیم و دشمن را نیز عقب برانیم.»

حجت الاسلام نصیرایی با تاکید بر اینکه مقاومت الگویی برای توسعه همه جانبه کشور است که باید از آن استفاده کنیم، گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد کامل و جامع مقاومت و فعالیت و حرکت انقلابی است که باید الگویی برای همه باشد. .

سردار دلا یک رئالیست به معنای واقعی کلمه بود

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی افزود: شهید سردار سلیمانی با وجود اینکه مردی دقیق در عرصه نظامی و امنیتی است، اما عشق، صمیمیت و توجه به زیردستان و مردم است. نمونه

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی هیچ گاه در رده های سیاسی قرار نگرفته و رفتار سیاسی وی الگو بود، ادامه داد: سردار دلا قانون خواه به معنای واقعی و شناخته شده و الگوی معنویت و ارزش های الهی و توحیدی بود.

حجت الاسلام نصیرایی در ادامه ارتباط شهید سلیمانی با مقام معظم رهبری و امام زمان خود به عنوان الگو گفت: اگر یک مدیر، جوان و سیاستمدار بخواهد به سمت سعادت و پیشرفت حرکت کند، شهید سلیمانی باید در همه حال الگو باشد. فعالیت های اجرایی، سیاسی و اجتماعی. مدیریت باشید و خودتان را بسازید.

نماینده مردم فردوس، سرایان، طبس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مدرن ترین الگوی انقلابی گری و انقلابی گری را می توان در حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تعیین کرد، بنابراین نوع تفکر کلید خورد. به جامعه ما خواهد بود.

وی افزود: راهی که جامعه ما را به قله های پیشرفت می رساند، یک الگوی انقلابی و انقلابی است که باید مورد توجه و تبیین قرار گیرد نه نادیده گرفته شود.

حجت الاسلام نصیرایی با تاکید بر اینکه خونخواهی و انتقام خون شهید سلیمانی متوقف نمی شود، گفت: دولت آمریکا، صهیونیست ها، دولت انگلیس و برخی کشورهای مرتجع منطقه عامل قتل و شهادت شهید هستند. سلیمانی تاوان آن را می دهد و ذلتی که از منطقه و جبهه مقاومت جهانی فرار می کنند، نظام سلطه را نابود می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید