مدرسه سلیمانی مدرسه بدهکاری است/ خونخواهی شهید سلیمانی با اخراج کامل آمریکا از منطقه محقق می شود.

زمان: 09:18
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797013

محمدحسن قدیری ابیانه گفت: انتقام خون شهید سلیمانی این است که آمریکا باید از این منطقه اخراج شود و البته اخراج خواهد شد. در واقع، ایالات متحده باید بداند که اگر خارج نشود، اخراج خواهد شد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن قدیری ابیانه در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: شهدای زیادی را چه قبل و چه بعد از انقلاب و چه در جریانات مختلف تقدیم کردیم، اما این عبارت مکتب شهید سلیمانی برای هیچ یک از شهدا استفاده نشد.

وی افزود: شهدای ما در راه مکتب امام حسین (ع) به شهادت رسیدند، اما صحبت از مکتب شهید سلیمانی نشان دهنده یک ویژگی خاص شهید سلیمانی است که البته ما این ویژگی خاص را داریم. شهید بهشتی از زبان امام خمینی (ره) شنیده ایم که شهید بهشتی یک ملت برای ملت است در حالی که یک شخص است. و اینجا که از مکتب سلیمانی صحبت می کنیم، این نشان دهنده اهمیت و نقش شهید سلیمانی و راه این شهید است.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی سردار سپهبدی بود که در خود چیزی بیش از یک لشکر بود و توانست لشکر محدود قدس و نیروهای محدود مقاومت را در مقابل ابرقدرت ها و قدرت های بزرگ رهبری کند و با تمام تجهیزات و تجهیزات آنها را شکست دهد. امکانات

وی گفت: سردار سلیمانی آنقدر در دل مردم ایران جا افتاده بود که نمونه های شیفتگی ملت به ایشان را در تشییع جنازه اش دیدیم اما در دل دشمن نیز ترس ایجاد کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: معمولا وقتی داعش وارد منطقه ای می شود وحشت دارد اما زمانی که اعلام شد شهید سلیمانی در حال ورود به منطقه است رعب و وحشت سراسر وجود تروریست ها، جنایتکاران و عوامل را در آغوش گرفت. بیگانه و در یک کلام مظهر کفر و رحمت علی بود.

مدرسه سلیمانی مدرسه بدهکاری است

قدیری ابیانه گفت: سردار سلیمانی با عشق و محبت به ملت خود می نگریست و به عنوان یک وظیفه و امتیاز برای خود قصد خدمت به ملت را داشت و هر جا که نیاز به کمک داشت به کمک شتافت. وقتی شهید سلیمانی وارد منطقه‌ای شد که در محاصره تروریست‌ها و دشمنان بود و مردم آن منطقه آن را صدا می‌زدند، آن نام بلافاصله تبدیل به امید، قدرت و مقاومت شد.

وی خاطرنشان کرد: مکتب سلیمانی مکتبی است برای بدهکاری، شناخت بدهی، عمل به آن و نترسیدن از چیزی در این مسیر که البته گفتن آن آسان است. شهید سلیمانی وقتی آرزوی شهادت داشت واقعاً و بدون تعارف بود.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: به فرموده امام علی (ع) سه گروه به دستورات اسلام عمل می کنند. گروهی از ترس جهنم و عذاب به عنوان اسیر یا برده، گروهی به نام بهشت ​​به عنوان بازرگان و گروهی دیگر آزادگانی هستند که نه از ترس جهنم و نه از روی بیم کاری به نام خدا انجام می دهند. آرزوی بهشت ​​که به نظر من شهید سلیمانی از گروه سوم است.

وی اعلام می کند: سردار سلیمانی قبل از مرگ شهید شده است و نور ایمان در چهره او نمایان است و برایش روشن است که اهل بهشت ​​است.

وی با اشاره به موفقیت های دیدار با شهید سلیمانی در زمان حیاتش افزود: سردار سلیمانی با چنان آرامش، متانت، صلابت و امیدواری منطقی صحبت می کرد که به راحتی این حس را از خود به دیگران منتقل می کرد و البته این ویژگی را به یک به میزان زیادی امام راحیل نیز موجی از آرامش داشت، از جمله زمانی که ناوهای جنگی آمریکا در خلیج فارس خط تهاجمی را در پیش گرفتند و بسیاری ترسیدند که آمریکا بتواند به ایران حمله کند. او بر جامعه حکومت می کرد و در واقع ایالات متحده هیچ غلطی نمی توانست بکند.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی به جایی رسیده بود که به او دستور می دادند که نگاه درست به مشکلات داشته باشد، راه درست و کلید سعادت را پیدا کرده بود و آن را نیز تا جایی مطرح کرد که بارها اعلام کرد ضامن خوشبختی در گرو رابطه او با مقام معظم رهبری است.

وی افزود: سردار سلیمانی تبعیت از ولی فقیه را وظیفه و امتیازی برای خود می دانست و تبعیت از ولی فقیه را از روی بدهی نبود، هرچند بدهی هم وجود داشت، اما اطاعت از ولی فقیه به خاطر این بود که مقام ولی فقیه و ولی فقیه را می دانست و به اطاعت افتخار می کرد و آن را برای کسی که مطیع حضرتش باشد امتیاز می دانست.

امروز ریسمان الهی همان ریسمان ولایت فقیه است

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: شهید قاسم سلیمانی در تجربه خود به حقانیت رهبری پی برده است و به نظر من بیان ایشان مبتنی بر صداقت، ایمان و آگاهی است، بنابراین اگر می خواهیم شاد باشیم باید به ریسمان الهی که همانا است. حبل الهی امروز.ولایت فقیه.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: همه باید مطیع رهبر معظم انقلاب و به تعبیر امام خمینی (ره) باشیم که فرمودند از ولایت فقیه حمایت کنید تا کشورتان آسیب نبیند اگر می خواهیم کشورمان نباشد. مجروح باید از ولایت فقیه حمایت کنیم.

وی افزود: سردار سلیمانی از حامیان صادق ولایت فقیه و صاحب مالک اشتر به عنوان رهبر معظم انقلاب بود. مرگ آنها فراموش نشد اما این بار ادامه یافت. بر این اساس راه شهید سلیمانی همچنان ادامه خواهد داشت، همچنان که پیروزی هایی که شهید سلیمانی کسب کرده بود و شکست هایی که در زمان حیات خود به دشمن وارد کرد، پس از حیات نیز ادامه خواهد داشت.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد با کشتن سردار سلیمانی از عواقب رفتار خود جلوگیری کند و بسیاری از بزرگان آمریکایی نیز اذعان داشتند که پس از شهادت شهید سلیمانی امنیت مزدوران آمریکایی بیش از گذشته مورد تهدید قرار گرفت.

وی افزود: انتقام خون شهید سلیمانی این است که آمریکا باید از این منطقه اخراج شود و البته اخراج خواهد شد، در واقع آمریکا باید بداند که اگر نرود، خواهد رفت. اخراج شود.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید