شهید سرلشکر سلیمانی سرباز خدا بود / مدرسه سلیمانی عکس کامل امام خمینی

ساعت: 23:06
تاریخ انتشار: 1400/10/18
کد خبر: 1798800

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مهمترین و کامل ترین تصویر مکتب امام راحل (ره) حاج کاسم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی تهران پرس، گفت: صحبت از شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی کار ساده ای نیست. ما شاهد هستیم.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب از روحیه، منش و رفتار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک مکتب یاد می کنند; این نشان دهنده ابعاد نامحدود این شهید بزرگوار است.

وی با اشاره به مهم ترین ویژگی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مهمترین ویژگی که باعث ایجاد مدرسه حاج قاسم شده این است که در چند سال اخیر توانسته ایم یک بسته کامل و منحصر به فرد از مکتب اسلام و آن را حفظ کنیم. برای همه در دسترس است.

وی با تاکید بر اینکه مهم ترین و کامل ترین تصویر مکتب امام راحل (ره) مکتب حاج قاسم است، گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتب امام خمینی رحمه الله است.

وی به سختی گفت که «سرباز» آخرین لقبی است که سردار پاسدار حاج قاسم سلیمانی برای قبر و قیام خود اختصاص داده است و می گوید: «سرباز کامل ترین عنوانی است که می توان برای او به کار برد. این عنوان بیانگر خدمت خالصانه و تزلزل ناپذیر او به مردم است. شهید سلیمانی نه تنها در قبال مردم روستا، شهر و دیار خود، بلکه در قبال مردم از سراسر امت اسلامی و جهان احساس مسئولیت می کرد.

نادعلی گفت: مردی در این سن با موی سفید و فضایل لحظه ای در این کشور و لحظه ای بعد در کشوری دیگر بود و نگاهش دشمن بود و از خود می ترسید و این نگاه موجب امنیت ملت های مظلوم شد. “

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی این روزها بیشتر از زمانی که در قید حیات بود در جمع مردم حضور دارد، تاکید کرد: جمع شده اند.

وی در پایان گفت: قاسم در بحث هایی مانند گروه های سیاسی، جناح ها، اقشار مختلف اجتماعی چه با حجاب و چه بی حجاب الگوی خوبی برای مسئولان است. امروز خوشحالیم که هوایی که روزگاری این شهید بزرگوار تنفس کرده است و خوشحالم که همچنان چشم به راه ماست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید