اخلاص ویژگی اصلی شهید حاج قاسم سلیمانی بود / مدرسه حاج قاسم یعنی کار برای خدا + فیلم

ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794333

استاندار زنجان با بیان اینکه اخلاص ویژگی اصلی شهید سلیمانی است، گفت: سردار سلیمانی نقطه اصلی امنیت منطقه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن افشارچی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به گفته ها و دست نوشته های سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی گفت: باید تلاش و تلاش کنیم تا کسی که باید ببیند را نبینیم. می بیند و این نشان می دهد که ویژگی اصلی شهید سلیمانی اخلاص بود.

وی با بیان اینکه وقتی برای خدا کار می کنی، خدا با توست، گفت: هر که برای خدا حرکت کند، خداوند راه را برای او باز می کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه آنچه باعث قیام شهید سلیمانی شد اخلاص او بود، تصریح کرد: سردار سلیمانی به جایی رسیده است که فکر می کنم کمتر کسی در تاریخ معاصر به جایی رسیده است و ما با رضایت و عشق این کار را انجام می دهیم. ما مردم خود را می بینیم.

او گفت: «وقتی وارد یکی از شهرها شد، دیدیم که آنها با مهربانی با بچه‌ها ارتباط برقرار می‌کنند. «وقتی هر کاری برای خدا کردند، جایگاهی را که برای خود داشتند، ندیدند و شهید سلیمانی از آن ها خارج است.

افشارچی با بیان اینکه در جریان سیل خوزستان و مراسم و اتفاقاتی که در سوریه و عراق رخ داد، دیدیم که ارتباطش با مردم الهی بود، گفت: سردار سلیمانی نقطه اصلی امنیتی منطقه بود.

وی با اشاره به تفکر تاکتیکی و توانمندی های نظامی که سردار سلیمانی در سال های گذشته به دست آورده بود، افزود: او در ابتدای جنگ یکی از فرماندهان جنگ بود و در پایان جنگ جزو فرماندهان شد. “

استاندار زنجان با بیان اینکه سردار سلیمانی 22 سال فرماندهی سپاه قدس را بر عهده داشت، افزود: در جنوب شرق و غرب کشور فعالیت داشته و عموماً در کشورهایی حضور داشتند که جمهوری اسلامی ایران نیاز به سرمایه گذاری معنوی داشت. “

وی با اشاره به حضور سردار سلیمانی در لبنان گفت: سردار سلیمانی در جنگ 33 روزه در رأس جبهه قرار داشت و تنها دو روز برای اعلام وضعیت و رساندن پیام به مقام معظم رهبری به ایران آمد.

افشارچی با بیان اینکه شهید سلیمانی مردی است که به این راحتی نمی توان آن را تکرار کرد، بیان کرد: مکتب سردار سلیمانی در یک کلام یعنی اخلاص یعنی تلاش کن تا خدا تو را ببیند نه اینکه کسی ببیند و تشویقت کند.

وی با بیان اینکه سال ها آنجا بوده اما دیده نمی شود، افزود: در وقایع جنبش داعش بود که او را در حالی که از اول انقلاب در صحنه بود، میدان عمل دیدیم.

استاندار زنجان در پایان تاکید کرد: اگر بخواهیم مکتب حاج قاسم را ارتقا دهیم باید بگوییم باید برای خدا کار کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید