حکمرانی و اخلاص محور گفتمان شهید سلیمانی است/ تمرکز بر 860 برنامه در دهه بصیرت و دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در اراک

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; سرهنگ محمد مجوری فرمانده سپاه اراک در نشست دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در اراک اظهار داشت: این امر جهان اسلام را متحد کرده است.

وی افزود: مهمترین ویژگی اخلاق و منش شهید سلیمانی پاسداری از ارزشهای اسلامی و خدمت به مردم بود و امروز باید این اخلاق و مکتب برای ما اهمیت بیشتری پیدا کند.

فرمانده سپاه اراک ولایتمداری و اخلاص را محور مکتب شهید سلیمانی خواند و گفت: شهید سلیمانی علاوه بر تامین امنیت کشور و کشورهای منطقه و شکست همه راهبردهای استکبار جهانی، در خدمت به مردم پیشتاز بود. مردم و برای مردم و مردم در مراسم این شهید بزرگوار حضور یافتند و به مجاهدت های این شهید بزرگوار ادای احترام کردند.

وی با اشاره به برنامه های دهه بصیرت و هفته مقاومت در اراک گفت: به مناسبت دهه بصیرت و هفته مقاومت که در این ایام حماسه های بزرگی در حال وقوع است، شهر اراک بیش از 860 برنامه دارد. بسیج، ادارات و مراکز بسیج در سطح شهرستان برگزار می شود.

سرهنگ مجوری افزود: اجرای رزمایش کمک به مردم مؤمن، بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی، افتتاح منازل محرومان، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، تجلیل و سرکشی از خانواده شهدای مدافع حرم، برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهدای مدافع حرم. جبهه مقاومت در مساجد و محلات

وی ادامه داد: اجرای برنامه ها و نشست های بصیرتی و جشنواره های گفتمانی با هدف شهید سلیمانی برای اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان، اجرای برنامه های توجیهی با موضوع سبک زندگی شهید سلیمانی، اجرای میز خدمت در مساجد و ادارات شهرستان ها، توزیع شهید سلیمانی. پوستر و لوح در سطح شهر، اجرای حرکات مردمی و برگزاری شب شعر و مسابقات کتابخوانی از دیگر برنامه های هفته مقاومت است.

فرمانده سپاه اراک افزود: برگزاری دوره های تربیت معلم با محوریت گفتمان و مکتب شهید سلیمانی، برگزاری مراسم بزرگداشت دختران شهدای مدافع حرم، برگزاری جلسات توجیهی نقش ولی فقیه در عرصه مقاومت. تولیدات فرهنگی و رسانه ای دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و دهه روشنایی از دیگر برنامه هاست.

وی گفت: در راستای اجرای نهضت یاری مومنانه تاکنون بیش از 137 هزار بسته معیشتی در اراک توزیع شده است و در دی ماه نیز این اقدام خداپسندانه را با قوت ادامه خواهیم داد و بیش از 360 گروه جهادی در اراک تشکیل شده است. شهر اراک این روزها در خدمت به مردم نقش آفرینی می کنند.

سرهنگ مجوری خاطرنشان کرد: یکی از نیازهایی که امروزه با توجه به شرایط کشور و جنگ نرم دشمنان باید به آن توجه بیشتری کنیم، جهاد، تبیین و روایت صحیح حماسه های انقلاب اسلامی و نمایش جوانان است. نقش مهمی در این سوال دارد..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید