تبیین مکتب سلیمانی گفتمان وحدت اسلامی/ حاج قاسم; آیینه تمام نمای اخلاص و مجاهدت در جامعه اسلامی

ساعت: 15:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795185

با توجه به اینکه دشمنان اسلام همواره از تفرقه بین مسلمانان سود می برند، مجاهدت قهرمانانه سردار سلیمانی برای وحدت جامعه اسلامی به معنای مکتبی است که از ائمه انقلاب آموخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس، ائتلاف یکی از مولفه های اصلی نیروی مقابله با دشمنی های استکبار جهانی در خاورمیانه است که با نفوذ زیرکانه آمریکا و اسرائیل در برخی کشورهای عربی منطقه کاهش یافته است. سردار سلیمانی با تلاش خالصانه خود و مجاهدین توانست بار دیگر اهمیت جامعه اسلامی و وحدت شیعه و سنی را برای مسلمانان تبیین کند و تلاش دشمنان برای ایجاد اختلافات دیپلماتیک در جامعه اسلامی را ناکام بگذارد.

حامد خسرو پرور، پژوهشگر سیاسی خاورمیانه در گفت و گو با صبح توس به نقطه عطفی در حضور سردار قاسم سلیمانی در روند نابودی گروه تروریستی داعش و قطع بازوی غرب از تمدن اسلامی اشاره کرد. کشورها خاورمیانه را بدون حضور سردار سلیمانی ممکن نمی‌دانند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به تبیین مقاومت تمدن اسلامی در سطح بین الملل پرداخت، افزود: به برکت این روز مهم روز شهادت این شهید در میدان مجاهدین به دستور رهبر معظم انقلاب به نام یومولا ثبت شد. “

این پژوهشگر سیاسی خاورمیانه گفت: سردار سلیمانی به عنوان آیینه تمام نمای اخلاص و مجاهدت در جامعه اسلامی شناخته می شود و منش و عملکرد این شخصیت برجسته برگرفته از مکتب ائمه انقلاب است چه قدرت اسلام. جامعه.

وی دغدغه اصلی امروز کشور را نهادینه شدن روحیه ولایتمداری در بین نوجوانان دانست و افزود: مدرسه حاج قاسم باید با سبک زندگی در جامعه امروزی ادغام شود تا بستری مناسب برای تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان شکل گیرد.

حسرو پرور تاکید کرد: سردار سلیمانی در منطقه توانسته بین عناصر مختلف جبهه مقاومت ائتلاف ایجاد کند، همان اتحادی که مدت هاست با مداخله نابجای استکبار جهانی در خاورمیانه تضعیف شده است، لذا آموزش نیروهای مقاومت از کشورهای مختلف ایجاد شد. ظرفیت عظیمی در جهان اسلام

وی افزود: مکتب سلیمانی تکلیف شده و نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور نیز ادامه خواهد داشت.

این کارشناس مسائل سیاسی خاورمیانه با اشاره به ادای احترام جامعه شیعه و سنی به حاج قاسم گفت: سردار سلیمانی جان باخت اما برای هیچ بخشی از جامعه اسلامی و تحت تأثیر استکبار و دشمنان اسلام در منطقه برای این امر مهیا نکرد. او یک الگوی انسانی کامل برای خود و نسل بعدی است.

وی افزود: فعالیت های حاج قاسم در همه عرصه ها چه قبل از انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس و حوادث و مشکلات کشور به مردم ثابت کرد که قدرت اخلاص و جهاد در سردار سلیمانی همواره وی را یک قدم جلوتر از سردار سلیمانی قرار داده است. مقامات . .

هسرو پرور با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی با لقب سردار دلا و شخصیت بین المللی خود از محبوبیت ویژه ای در بین اقشار مختلف مردم ایران و حتی جهان برخوردار است، گفت: این شهید والامقام در سال 1380 به عنوان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شناخته می شود. استانداران مورد اعتماد، دانشمند و آینده بر کشور حکومت خواهند کرد.

وی افزود: حاج قاسم در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و به ملت های جهان نشان داد که می توانیم در مقابل دشمنان بایستیم و توطئه های آنها را خنثی کنیم و این امر امروز الگویی برای کشورهایی شده که در دام استکبار گرفتار شده اند..

این کارشناس مسائل سیاسی خاورمیانه تاکید کرد: حضور حاج قاسم در منطقه به ویژه در جنگ لبنان، نابودی داعش و… منجر به شکست تمام نقشه های کشورهایی مانند آمریکا و متحدانش شد. برای ایجاد هرج و مرج در منطقه، آمریکا از هرج و مرج سود می برد، آنها از این راه می برند و پول در می آورند و افغانستان را آشفته می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید