ضرورت تبیین مکتب شهید سلیمانی در کشور/ حاج قاسم الگوی اخلاص و مردم سالاری بود

ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799131

مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران گفت: مدرسه شهید سلیمانی این ظرفیت را دارد که مهد انقلاب جدید انقلاب اسلامی و دیگر جوامع آزادی خواه جهان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد کاهکش، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص ابعاد فردی حاج قاسم سلیمانی گفت: دوران دفاع مقدس سند افتخار مقاومت یک ملت بود. نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه‌دار است و حماسه‌های بسیاری می‌آفریند، اما سرنوشت چنان است که عده‌ای برای تربیت نسل جوان مؤمن، فدایی و انقلابی باقی می‌مانند.

وی افزود: به همین دلیل یکی از این حماسه سازان سردار حاج قاسم سلیمانی بود. در واقع تجربیات فراوان او در جبهه های دفاع مقدس، مبارزه با اشرار و داعش او را از فردیت و کمال خارج کرده بود و فردی را پیدا کرد که در همه ابعاد الگو بود. «به عنوان مدرسه معرفی کنید.

کاخکش افزود: سردار سلیمانی شخصیت بزرگی بود که مکتب و منش داشت و راه او برای همه ما درس بود که می توان این ویژگی ها را از ویژگی هایی چون عقلانیت، ولایتمداری، مردم سالاری، روحیه انقلابی، ارتباط با جوانان، تدبیر و تدبیر دانست. وی همچنین به درک عمیق دنیا و آخرت و استفاده از همه توانمندی های وجودی خود برای شکوفایی در مسیر کمال اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران با اشاره به ضرورت تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی در جامعه گفت: برای اعتلای مدرسه، تربیت نسل جوان و آماده سازی آن با زنده نگه داشتن یاد و خاطره، رفتار و منش حاج آقا. قاسم در قالب کتاب. دوره های آموزشی از طریق آموزش و تدریس دانشگاهی می تواند به خودی خود راه حل موثری باشد.

وی افزود: از این رو مکتب شهید سلیمانی ظرفیت ایجاد مداحان جدید برای انقلاب اسلامی و دیگر جوامع آزادیخواه جهان را دارد، هرچند باید توجه داشت که این مکتب از نیروهای متعهد، وفادار، انقلابی از درون بهره می برد. دولت و نیروها.» همه کشورهای مسلمان بزرگترین امتیاز برای این مکتب است.

کاخکش افزود: اما نکته دیگر این است که عقلانیت یکی از بزرگترین ارکان مکتب حاج قاسم سلیمانی است، بنابراین ظلم در این مکتب جایی ندارد و حرف حق نیز بر همین عقلانیت استوار است، هر چند تصمیم بر این است. ذهن می تواند سرنوشت خوبی باشد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در پاسخ به این سوال که چرا باید روحیه ساده زیستی مردمی و خدامحور شهید سلیمانی را به عنوان یک درخواست جدی از مسئولان همواره مورد تاکید قرار دهیم، گفت: مطالبه گری حق مسلم همه است، انسان در جامعه. «و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تأکید فراوان دارند، هرچند برای رسیدن به آرمان های نظام اسلامی باید به مقتضیات صحیح توجه شود تا سریعتر به اهداف رسید.

البته لازمه به معنای نادیده گرفتن دستاوردها نیست، بلکه باید به این موضوع توجه ویژه ای داشت و هر فردی که مسئولیتی بر عهده گرفته باید مسئولیت پذیر و صادق باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید