شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی حکومت داری مبتنی بر اخلاص بود/ از نمایندگان مجلس برای اصلاح قانون انتخابات انتظار داریم اقدام فوری کنند.


ساعت: 16:44
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843373

محمدحسن صادقی مقدم گفت: منتظر اقدام مهم و فوری نمایندگان مجلس برای اصلاح قانون انتخابات هستیم تا بتوانیم افرادی را که بیشترین شایستگی برخورد با احراز صلاحیت نامزدها را بر اساس قانون دارند، شناسایی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه رئیس دفتر شورای استانداری کرمان برگزار شد. محمدحسن صادقی مقدم یکی از اعضای شورای نگهبان در این مراسم گفت: حضور در پایتخت مقاومت جهان اسلام و سرزمین کریمان باعث افتخار من است. شور و شوق زیارت مزار شهید سلیمانی وصف ناپذیر است.»


عضو شورای نگهبان گفت: شهادت خون شهید سلیمانی با ابومهدی مهندس موج گرما تبدیل به موج گرمایی بین دو ملت شده است و از دهه 40 می توان تحول را در این عرصه بویژه احساس کرد. در میان نخبگان و دانشگاهیان عراقی ایران جوهره اصلی آن وجود حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: برکات ناشی از درخشش انقلاب اسلامی در جهان بخشی از وجود امام راحل است.

صادقی مقدم درباره یکی از خاطرات دوران میانسالی امام خمینی (ره) توضیح داد: امام راحل در حدود دهه 1330 به عنوان پیک آیت الله بروجردی با شاه ایران ملاقات کرد و بر روی تنها صندلی اتاق نشست و شاه وارد اتاق شد. مرسوم بود که مشتریان دائمی از پادشاه التماس می کردند و برمی گشتند. اما سعید روحل نشست و پیام را رساند. موضوع گزارش، حملات برخی از بهائیان شیعه بود. امام به شاه فرمود: «پدرت این فرقه متوهم را مدتها زندانی کرد. مردم و علما از شما همین انتظار را دارند؛ «پادشاه آهی کشید و گفت که پدرم بسیار قدرتمند است و اکنون وزیر دربار به حرف من گوش نمی دهد.

یکی از اعضای شورای نگهبان گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب هر چه مسئولیت ما بیشتر باشد، خطر بیشتر است. سردار سلیمانی به عنوان الگوی حکومت داری مبتنی بر اخلاص.

وی افزود: خودباوری با نیت الهی برای استفاده از ظرفیت تخصص، صداقت، مسئولیت پذیری، مردمی بودن و دلسوزی از ویژگی های یک مدیر خوب نزد رهبر معظم انقلاب است که در شخصیت شهید حج تجلی یافته است. قاسم سلیمانی.”

صادقی مقدم گفت: شورای نگهبان با این شبکه وسیع نظارتی حدود 300 هزار نفر در نقاط مختلف کشور با کمترین توقع از مدافعان واقعی حریم مردم سالاری دینی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: منتظر اقدام مهم و فوری نمایندگان مجلس برای اصلاح قانون انتخابات هستیم تا بتوانیم افرادی را که شایسته ترین افراد برای رسیدگی به صلاحیت نامزدها در چارچوب قانون هستند، افشا کنیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید