شهید علی صیاد شیرازی الگوی اخلاص و حکومت جهادگران است


ساعت: 11:46
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820608

ارتش در بیانیه ای تاکید کرد: سرلشکر شهید علی صیاد شیرازی در نزد ملت بزرگ ایران الگوی اخلاص و جهاد داری و میدان وحدت و همدلی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بیست و سومین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: شهید سرلشکر علی صیاد شیرازی در چشم ملت بزرگ ایران الگوی اخلاص و اخلاص است. حاکمیت جهادگران و منطقه دار اتحاد و همدلی است.

متن بیانیه به شرح زیر است:


بسما رب الشهداء و الصدیقین

اقتدار و بلوغ روزازون نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون جانفشانی ها و دلاوری های بزرگ کسانی است که نهال انقلاب را با خون پاک خود و خشم مقدس خود آبیاری کردند. دست و نگاه کن طمعورز دست بیگانگان از این آب و خاک مقدس قطع شد. ارتش جمهوری اسلامی ایران مهد قهرمانان سرافرازی است که همچون شهید والامقام سپهبد علی صیاد شیرازی با جهاد و نبوغ نظامی مدارج عالی ایمان و عرفان و ولایتمداری را بالا برده و مایه مباهات دین مبین اسلام شده اند. وطن

سرلشکر شهید علی صیاد شیرازی در نگاه ملت بزرگ ایران الگوی اخلاص و حکومت داری جهادگران و منطقه است. دار این اتحاد و همدلی است و مهم است دلبستگان ولایت سیدیک صحت و یاران انقلابی من امت (رحمه الله) و رهبر معظم انقلاب (مدظله) را دارم. العالی) و ملت شریف ایران را مفتخر به اسلام می دانند.

در فطرت جهادی شهید صیاد شیرازی و مکتب عرفانی او، وظیفه سرباز زمانی ارزشمند می شود که با نگاه دینی و معرفت ولایت آمیخته شود و رنگ الهی به خود بگیرد و رزمنده از خدا به سوی خدا برگردد.

پس او و یارانش، بارها و بارها جان در میدان خطر تقدیم دین متعال و امت بزرگوار و هر بار آری مشیت الهی، روشن صیاد باقی می ماند و مسیر نظامی صادقانه را برای مدت طولانی تری روشن می کند. شهید صیاد شیرازی، توانمندسازی و کسب دانش نظامی را با رفتار دینی و کسب معارف اسلام ناب محمدی راهگشا می داند; همانطور که امروز “شخصیت نظامی” برای ساخت و ساز از رفتاری که برایش معرفی کرد موتورهای جستجو هم نیروهای نظامی نظام آزاد می شوند و هم مردم. در پاکسازی مناطق غرب کشور از وجود اشرار و ضدانقلاب و در دفاع مقدس می درخشد. منادی وحدت ارتش و سپاه و با آن است تدبیر و ترکیب مقدس، عملیات های پیروزمندانه مشترک دفاع مقدس در میدان برنامه ریزی، فرمان و اجرا محقق می شود. او داخل است کلاه و پس از معراج، امیر محبوب امام و امت است. شکارچی دلها با اعتماد ولی و فرمانده خود ضمن نمایندگی در شورای عالی دفاع جایگزینی ستاد کل نیروهای مسلح می رسد. در نهایت آرزوی شهادتش با نفرت سرسخت ترین دشمنان اسلام مواجه شد و به دست منافقان ترسو و استکبار ترسو به شهادت رسید.

راه امروز جمع اخلاص، شکارچی دلها، علی صیاد شیرازی، حاج قاسم سلیمانی و محمدولی کارنی، نصب مستقیم جوانان ارتش جمهوری اسلامی ایران است. شکوه نظامی مزین به رفتار متواضعانه و دموکراتیک و مشتاق در هر صحنه برای کمک به ملت عزیز در صحنه متفاوت هستند.

سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی یادآوری و وعده تجدید وصیت نامه ای بر سربازان مخلص ارتش اسلام و سربازان وفادار دین و قرآن نزد رهبر معظم انقلاب و امت حزب الله است. ارتش جمهوری اسلامی ایران سالروز شهادت را تسلیت می گوید امیر سربلندی فرمانده کل قوا و امت حزب الله و افتخار مقام این سرباز مخلص و سردار مجاهد سلام اخلاق و اخلاص همه آحاد ملت انقلابی را به تبیین و ترویج گفتمان شهدا و حماسه آفرینان در عرصه حماسه و ایثار دعوت می کند و این فرهنگ ارزشی و امید را به آیندگان منتقل می کند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید