حاج قاسم و صیاد شیرازی های ایران گمنام هستند


ساعت: 15:32
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898854

آیت الله عبادی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، حاج قاسم و صیاد شیرازی مجهول هستند چون مسیر یکی است، درجات متفاوت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی مستقر در خراسان جنوبی که در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: در آیه 30 سوره بقره آمده است: (به یاد خدا) هنگامی که پروردگارت به فرشتگان گفت که من در زمین خلیفه ای قرار می دهم، گفتند: آیا در زمین افرادی را گماشته اید که آن را فساد کنند و خون بریزند در حالی که خود ما شما را تسبیح و تقدیس می کنیم؟! خداوند فرمود: من چیزی (از اسرار خلقت انسان) می دانم که شما نمی دانید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان مظهر اسماء الله می شود، گفت: تضادها بزرگترین عامل رشد و کمال انسان می شود زیرا امتحان به اینجا می رسد و خداوند انسان را برای آزمایش آفریده است.

فرمود: کسى که راه فساد را به اختیار خود انتخاب کند، «الذین کافر فی سبیل الطاغوت» است و هر که از حق پیروی کند، «کسی که ایمان آورد، در راه طاغوت جهاد کند». خدا”.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه این اصطکاک ها و مخالفت ها همواره مستلزم جهاد و حراست است و ادامه داد: موضوع حفاظت امری اجتناب ناپذیر است و بر اساس آیات قرآن اگر خداوند عده ای را از طریق برخی دیگر دفع نمی کرد، فساد زمین را می خورد. .

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه جهاد یکی از فروع دین و حضرت حسین بن علی (ع) نماد تمام جهان در ایستادگی در راه حق است، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در نامه ای فرمودند. به خانواده اش می گوید: «من نمی دانم لباس نظامی می پوشد، لباس نظامی پوشیدم تا مردم را بکشم، اما لباس نظامی پوشیدم تا قاتلان را از روی زمین پاک کنم، این دیدگاه و مکتب حاج قاسم است. افتخاری برای نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران.

وی گفت: همه جهانیان منتظر رهایی از ظلمت های حکومت های غربی هستند، حضرت مهدی(عج) باید این جبهه را تکمیل کند.

آیت الله عبادی در پایان افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، حاج قاسم و صیاد شیرازی مجهول هستند زیرا مسیر یکی است، درجات متفاوت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید