شهید صیاد شیرازی در دفاع از انقلاب اسلامی در تمام دژها حضور داشت


ساعت: 18:05
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820747

مستشار نظامی ارتش گفت: شهید صیاد شیرازی در دفاع از انقلاب اسلامی با فداکاری، بصیرت، میهن پرستی و شجاعت در همه سنگرها حضور داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرتیپ امیر خاتمی مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش پیامی به مناسبت سالروز شهادت سردار سپهبد صیاد شیرازی ارائه کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

از اول ماه می توانم کاری را که باید انجام دهم.

در این ایام خجسته از ماه ضیافت الهی، نسیم معنوی «شهادت» همراه با معبد تابناک و نورانی علی بن موسی الرضا (علف الطهیه و الطنا) فضای ایران اسلامی را معطر کرد و اسناد دیگر از توطئه های شیطان بزرگ آمریکایی، پیروان او و منافقان کوردل. وحدت جهان اسلام در نزاع خود را نشان داده است.

در سالروز شهادت اسوه اخلاص، تقوا و شجاعت امیر سرافراز ارتش اسلام، شهید سرلشکر علی صیاد شیرازی، فضای کشورمان بوی شهادت گرفت.

شهید صیاد شیرازی در مدرسه اعظم خمینی (ره) به پیروی از استادش و مقتدای حضرت سیدالشهداء (ع) همراه با کاروان عاشورا از آغاز روزهای دفاع از این آب و خاک و آغاز هجوم به این مظلوم کشور ایثار و بصیرت و ولایتمداری و شجاعت در تمامی سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشتند.

شهید صیاد شیرازی در کاروان بزرگ سربازان بر کف ارتش اسلام نمونه درخشان عزت، غیرت، شجاعت، فداکاری، عشق به خدا و قداست نظامی واقعی اسلام، قرآن و ایران اسلامی و در دوران انقلاب اسلامی و حمله ناجوانمردانه جوانان نهال انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکردند، حتی جان خود را فدا نکردند و بارها تا مرز شهادت پیش رفتند.

نقش بی بدیل و مهم شهید صیاد شیرازی در دوران هشت سال دفاع مقدس در طراحی و فرماندهی عملیات بزرگ در کنار سایر رزمندگان اسلام اعم از نیروی هوایی، نیروی دریایی، نیروی زمینی، پدافند، بسیج، سپاه، ژاندارمری و افراد و مومنان و همیشه صحنه و خلق پیروزی های سرنوشت ساز و تاریخی از این سردار مردمی و مجاهدان چهره ای کم نظیر و ماندگار ساخت و چه زیبا فرمودند فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در تبیین مجاهدین. شهدا؛ دیار گرم خوزستان و کوهستان های کردستان سال هاست که شاهد آمادگی و فداکاری این مرد پاک، مصمم و شجاع بوده و جبهه های دفاع مقدس صدها خاطره از رشادت ها و ایثارگری های او را به یادگار گذاشته است.

هم اکنون در آستانه 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های دلاور نیروی زمینی به یاد امام شهید، شهدای انقلاب اسلامی، حراست مقدس، مدافع حرم. علم و دانش، به ویژه شهید صیاد شیرازی و دو تن از شاگردان خراسانی، صمیمانه به ارواح مطهر این شهدای والامقام خوش آمد می گوییم و با این پرستوهای عاشق عهد و پیمان می بندیم تا از آرمان های والای شهدا و انقلاب اسلامی پاسداری و دفاع کنیم. آخرین قطره خون

مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

امیر سرتیپ خاتمی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید