بوسه رهبری بر تابوت شهید صیاد شیرازی بزرگترین پاداش یک سرباز از فرماندهش بود.


ساعت: 20:39
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821062

امیر گلمالیان گفت: بوسه مقام معظم رهبری بر تابوت شهید سپهبد صیاد شیرازی بزرگترین پاداشی است که یک سرباز از فرمانده خود دریافت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; امیر سرتیپ دوم گلامالیان در بیست و سومین سالگرد شهادت سرلشکر علی صیاد شیرازی در بیست و یکم فروردین با حضور سردار سرتیپ ناصر آراسته جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس شورای معارف اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، در تالار فرهنگسرای کرمان: شهید صیاد شیرازی الگوی ولایت مداری، وحدت و همدلی ارتش و سپاه بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی نمونه ایده‌آل حکومت جهادی در دوران دفاع مقدس بود، گفت: دریافتی از فرمانده خود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رموز ما در پیروزی هشت ساله دفاع مقدس اتحاد و همدلی بود که بین ارتش و سپاه شکل می گیرد و معمار ارشد و بنیانگذار آن سرلشکر صیاد شیرازی بود.

فرمانده نظامی SJA در جنوب شرق گفت: شهادت صیاد شیرازی در موضع عملیات نظامی باعث شد تا امسال یادواره این شهید عزیز را با محوریت ستاد منطقه ای جنوب شرق برگزار کنیم و بتوانیم راهنمایی ها و نصایح او را پیدا کنیم. از زوایای پنهان زندگی شهید صیاد شیرازی بهره ببریم.

سردار سرتیپ ناصر آراسته معاون مشاوران نظامی مقام معظم رهبری گفت: شهید صیاد شیرازی در زمان انتصاب خود به عنوان فرمانده نیروی زمینی، با ایجاد قرارگاه های مشترک در کربلای معلی، ارتش و سپاه، عملیات های مشترک را طراحی و سازماندهی می کند. «عملیات شکوهمند دفاع مقدس از جمله فتح المبین و بیت المقدس و تمامی عملیات هایی که از نبردهای خوزستان شروع و در جبهه های کردستان خاتمه یافت، حاصل برنامه ریزی دقیق و فنی امیر سرلشکر صیاد شیرازی بود.

رئیس شورای آموزش نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه آخرین افتتاحیه عملیات دفاع مقدس، عملیات مرصاد است که در سال 1367 با تدبیر این شهید بزرگوار شکل گرفت، گفت: برنامه ریزی و برنامه ریزی شد. متأسفانه در 21 فروردین سال 1378 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با حضور استاندار، فرماندهان ارتش در استان کرمان، فرماندهان لشکری ​​و کشوری و جمعی از مسئولان استانی کتاب «پرواز 404» اهدا شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید