پیوند قلبی مردم با شهید سلیمانی حاصل اخلاص حاج قاسم بود/ هنر بهترین راه برای انتقال گفتمان مکتب سردار دلا است.

ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794171

ارتباط صمیمانه مردم با این شهید ثمره اخلاص حاج قاسم است که وقتی دید فردی در خارج از کشور برای حفظ امنیت و استقلال کشور تلاش می کند با تمام وجود او را دوست داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی منصوری رازی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما اظهار داشت: شهادت سردار سلیمانی روشنگری را در جامعه افزایش داد و حتی حضور این بزرگوار در زندگی ایشان موجب رشد و کمال اسلام شد. انقلاب

مدیرمسئول هفته نامه گلستان مهر با بیان اینکه شهادت ایشان جهان اسلام را به سوی وحدت جمعی سوق داد، خاطرنشان کرد:

وی افزود: در مکتب ایمان، عمل به مبدأ توجه می شود و همه اینها در ذهن شهید حاج قاسم بود. رسانه‌ها می‌توانند اولین قدم را بردارند تا توضیحات مدرسه را در دستور کار قرار دهند و به نوعی منتشر کنند.»

منصوری رازی با اشاره به لزوم انتشار مکتب شهید سلیمانی گفت: باید بتوانیم رفتار اجتماعی، خانوادگی، مدیریتی و حماسی جامعه را از طریق رسانه تبیین کنیم. ما باید میزان وفاداری به استان معروف او را توضیح دهیم تا من بدانم چگونه عمل کنم.”

این فعال رسانه ای بیان کرد: این شهید بزرگوار جامعه ما را در مقابل رفتار یکپارچه سلفی ها، استکبار جهانی و دولت های خلیج فارس که تلاش کرده اند راه مقاومت را خدشه دار کرده و وحدت خود را حفظ کنند، ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به اینکه اعمال و رفتار حاج قاسم خالصانه بود، خاطرنشان کرد: ارتباط صمیمانه مردم با این شهید ثمره اخلاص حاج قاسم است. نظام حرکت می کرد، مردم وقتی می دیدند فردی در خارج از کشور تلاش می کند امنیت و استقلال کشور را حفظ کند، با تمام وجود دوستش داشتند.

منصوری رازی یادآور شد: رسانه ها باید مسیر گفتمان این فرمانده را با زبان هنر مخلصانه طی کنند، گفتمان یعنی مطالبات باید حرف جامعه باشد، از هر زاویه و منظری باید درباره این گفتمان صحبت کرد.

رئیس شورای تفکر بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه از زبان هنر می توان به خوبی در فضای مجازی استفاده کرد، همچنین تصریح کرد: سردار سلیمانی با کشور ما ارتباط نداشت، رسانه ها باید حرکت منطقه ای و جهانی را دنبال کنند.

وی ادامه داد: شخصیت شهید سلیمانی ابعاد مختلفی داشت که رسانه ها باید وارد این بخش شوند چرا که عمل و گفتار شهید سلیمانی بزرگترین رسانه انقلاب اسلامی بود.

منصوری رازی شهید سلیمانی را فرستاده جهانی انقلاب اسلامی خواند و گفت: از سران کشورهای بزرگ تا فقرا در مناطق فقیر جامعه او را می شناختند لذا رسانه ها باید به ابعاد شخصیتی او توجه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید