اخلاص و عشق به ولایت بزرگترین مزیت «حاج قاسم» بود/ مشکلات اقتصادی با مکتب و شخصیت شهید سلیمانی حل می شود.

زمان: 09:41
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797385

همرزم با شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه جنوب شرق کشور:

قنبری با تاکید بر اینکه اخلاص و عشق به ولایت بزرگترین نقطه قوت حاج قاسم است، گفت: اگر امروز مردم کار و مسئولیت این مکتب را به عهده بگیرند، قطعاً خواهند دانست که چه در سطح منطقه و چه در سطح جهانی، ایران با شجاعت کشته خواهد شد. و لیاقت سلیمانی درخشید و به قله اقتدار و امنیت رسید؛ در داخل با مکتب و شخصیت شهید سلیمانی همه مشکلات به ویژه اقتصادی حل خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با توجه به اینکه سردار قاسم سلیمانی توسط ارتش تروریستی آمریکا در غرب آسیا به شهادت رسید و به شهادت رسید، شاهد بودیم که همه جناح ها و سلایق سیاسی نسبت به این موضوع دردناک ابراز تأسف کردند و حتی برخی که ممکن است با انقلاب اسلامی رابطه خوبی نداشته باشند. ابراز تاسف کردند و از سردار شهید سلیمانی به عنوان انسانی متدین و فداکار تقدیر کردند.

او گفت حاج قاسم خارج از گروه های سیاسی بود و در سراسر کشور محبوبیت خاصی داشت. همچنین دیده ایم که سردار شهید در ترویج و تبیین ارزش های اسلام و معارف رهبر معظم انقلاب موفق بوده و بر همه افراد جامعه تأثیر بسزایی داشته است، اما هرگز جرأت توهین یا توهین به کسی را ندارد. .

عسگری با اشاره به اینکه موفقیت و سربلندی سردار شهید مرهون اخلاص و معنویت عجیب ایشان بود که نشات گرفته از عشق به انقلاب اسلامی بود و همه چیز را به نام ولایت عرضه می کردند، ادامه داد: اخلاص یعنی فداکاری اما انجام دادن چیزی ندیدم. ; همه نگاه ها به راهنمای او بود. این فداکاری و اخلاص را سال ها در عرصه حراست انجام داده بود. او عشق خود به رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای را در عرصه های دفاع مقدس در ادامه عشق به امام خمینی (ره) آموخته بود.

وی به بخشی از وصیت نامه سردار دلا اشاره کرد و تصریح کرد: ایشان در وصیت نامه سیاسی الهی خود می فرمایند: «خدایا! سپاس از تو که مرا از دل به دل، از دل به دل و گاه به گاه حمل کردی و به من اجازه دادی تا در زمانی ظهور و وجود داشته باشم که فرصت درک یکی از برجسته ترین اولیای مقرب معصوم یعنی عبد را درک کنم. صالح خمینی کبیر. «و من پیاده او خواهم شد».

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: به هر حال اخلاص و عشق به روستا بزرگترین امتیازی بود که دوست و دشمن را به تحسین واداشت. در این زمینه می توان به این نکته اشاره کرد که وقتی برخی از یاران امام علی (ع) فضایل آن حضرت را برای معاویه نقل کردند، معاویه گریست و این فضائل را ستود. همچنین می بینیم که ابوالفضل العباس (ع) همه را تحسین می کرد، زیرا اخلاص واقعی داشت، زیرا عشق به ولایت و امام داشت.

عسگری با بیان اینکه شهید سلیمانی چهره ای بین المللی دارد و در دنیا به عنوان نماد مقاومت شناخته می شود و مورد احترام همه آزادگان جهان بوده و خواهد بود، گفت: عرب ها در پنهان و آشکار از آنها حمایت می کنند. مثل دوران دفاع مقدس که چندین کشور غربی و عربی از صدام بعثی حمایت کردند. شکست اجباری و خروج از منطقه غرب آسیا. اگر داعش در عراق و سوریه پیروز شود، آسیب آنها نه تنها متوجه ایران، بلکه برای تمام بشریت خواهد بود. حتی برای کشورهای غربی.

وی با اشاره به ساده زیستی و محبوبیت سردار دلا گفت: سردار شهید سلیمانی مصداق آیه بود، یعنی نمونه درخشانی از مومنان به خدا بود که نسبت به کافران تندخو اما با مسلمانان مهربان بود. او با وجود مشغله زیاد به آرامش رحم توجه ویژه ای دارد (دیدار خویشاوندان و دوستان) و حتی مرتباً از اقوام دور خود سرپیچی نمی کند و آنها را با نام مستعار خود می شناخت و آنها را به نام کوچک می خواند. معروف است که هر چه درختی پربارتر باشد، ریزش آن بیشتر می شود. این واقعا در مورد شهید سلیمانی صادق بود.

عسگری با نقل خاطراتی از یکی از دوستان سردار شهید سلیمانی ادامه داد: این دوست حاج قاسم می گوید: «حاجی (سردار شهید سلیمانی) برای پدرش احترام زیادی قائل بود. وقتی به استان کرمان می آمدند، حتی اگر زمان محدودی هم داشتند، حتماً به دیدار پدر بزرگوارشان می رفتند. هنگامی که حاجی به دیدار پدر بزرگوارشان رفت، پدرشان را غسل دادند و با دستان خود لباسهای او را شستند و مکانی برای استراحت پدرشان گذاشتند. تا مادرش زنده بود، مادرش زنده بود».

همرزم شهید حاج کاسم سلیمانی در منطقه جنوب شرق کشور تاکید کرد: سردار شهید سلیمانی با اینکه بسیار مهربان و خوش اخلاق بود اما شور و عظمت عجیبی داشت. یادم هست در سال 72 که سردار شهید سلیمانی فرمانده یک قرارگاه امنیتی در شرق کشور بود و مسئولیت مبارزه با اشرار و قاچاقچیان را بر عهده داشت، هر بار که برای بازدید از وضعیت میدانی و انجام عملیات به پایگاه ما در نزدیکی نبندان می آمدند. تصمیم گیری؛ قبل از شروع بازدید و ملاقات رسمی با همه بچه ها سلام و احوالپرسی کردند، انگار چند سالی است بچه ها را می شناسند. اما به محض شروع بازدید یا جلسه رسمی، مردم را بسیار جدی و با عظمت راهنمایی کردند و از آنها خواستند که کار کنند و مسئولیت بر عهده بگیرند. به گونه ای که همه بدانند باید کار را بدون نقص انجام دهند.

وی ادامه داد: به هر حال امروز به تعبیر درست مقام معظم رهبری این ویژگی های استثنایی اسلامی و انسانی شهید سلیمانی نه به عنوان یک فرد بلکه به عنوان یک مکتب باید در جامعه ما وجود داشته باشد.

عسگری خاطرنشان کرد: اگر امروز مردم کار و مسئولیت این مکتب را به عهده بگیرند به یقین خواهند دانست که ایران به همان اندازه در سطح منطقه و جهان با رشادت ها و خدمات شهیدان سلیمانی درخشید و به قله های صلابت و امنیت رسید. در سطح داخلی همه مشکلات به ویژه اقتصادی با مکتب و شخصیت شهید سلیمانی حل می شود.

این استاد دانشگاه گفت: کسانی که مکتب شهید سلیمانی را دوست ندارند، اگر به سوابق آنها نگاه کنیم، می بینیم که ویژگی های شهید سلیمانی مانند ولایت مداری، اخلاص، محبوبیت و شجاعت را ندارند. ارزش کار این مکتب در طول تاریخ انقلاب از دفاع مقدس تا امروز را از حسادت و عقده های درونی زیر سوال می برد.

وی افزود: الحمدالله با روی کار آمدن دولت انقلابی به ریاست آیت الله رئیسی، مکتب شهید سلیمانی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و بارقه های امید دوباره در دل مردم فهیم و ولایتمدار ایران سبز شده است. «به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدایی چون شهید سلیمانی که در واقع سردار دلا نامیده می شوند، مردم با تجربیات و درک مشکلات و فراز و نشیب های انقلاب و خدمتگزاران واقعی و غیر واقعی آشناترند.

همرزم من با شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه جنوب شرق کشور تاکید کرد: باش، الگو و مسلک خودت باش. یقینا تهدیدات و تحریم های دشمنان انقلاب اسلامی خنثی خواهد شد و با کمک مردم فهیم از دروازه های سخت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی عبور خواهیم کرد و عزت و سربلندی جاودانی نصیب ایران اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید