شهید سلیمانی معجزه انقلاب و ولایت است / حاج قاسم بزرگترین شخصیت جهان اسلام است

ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921874

سردار حسین معارفی گفت: شهید سلیمانی معجزه انقلاب و ولایت است. خداوند متعال با شهید سلیمانی هنر انقلاب و ولایتمداری را به جهانیان نشان داد. حاج قاسم معرف واقعی انقلاب و سطح شخصیتی انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حسین معروفی صبح امروز در همایش ابعاد حقوقی کشته شدن سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در دادسرای استان کرمان اظهار داشت: ضرورت پیگیری قتل شهید سلیمانی بر هیچکس پوشیده نیست اما حقیقت این است که ما هستیم. پیگیر پرونده حاج قاسم هستیم یا ما پیگیر پرونده حاج قاسم هستیم؟

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: شهید سلیمانی معجزه انقلاب و ولایت است، خداوند متعال هنر انقلاب و ولایتمداری را با شهید سلیمانی به چشم جهانیان عرضه کرد، حاج قاسم مقدمه واقعی انقلاب است. و برابری انقلاب اسلامی و دشمنانی که شهید سلیمانی را به شهادت رساندند، قلب جهان اسلام را هدف گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه امروز می بینیم نقشه ای که شهید سلیمانی برای جبهه مقاومت و جهان اسلام به رهبری امامش ترسیم کرد چگونه مرحله به مرحله اجرا می شود، گفت: وقتی می گوییم شهید سلیمانی یعنی شهید ابومهدی المهندس. ، جعفری یعنی همه شهدا.

سردار معروفی با بیان اینکه شهید سلیمانی مثلث جهاد و شهادت و عزت، عظمت و عزت ملت ایران را حفظ کرده است، گفت: حضور بیش از دویست هزار نفر در سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و حضور میلیونی. در مراسم ختم حاج قاسم در ایام شهادت ایشان درخواستی جدی و استفتائی است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: شهادت شهید سلیمانی کهنه نمی شود. اینکه سه سال قبل از سالگرد شهادت حاج قاسم، مقام معظم رهبری با خانواده ایشان تماس گرفتند و صحبت کردند، کار ما را سخت می کند.

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی فردی نادر و در برخی زمینه ها بی نظیر است، تصریح کرد: حاج قاسم بزرگ ترین فرد جهان اسلام است و اسلام ناب محمدی و اهل بیتی را به دنیا آورد، شهید سلیمانی اساس تمدن اسلامی است

سردار معروفی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در عرصه خدمت، ملی و جامع الشرایط و بزرگترین انسان عزت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید