حاج قاسم بزرگترین افتخار جهان اسلام است/ شهادت سردار سلیمانی فصل جدیدی در پیشرفت انقلاب در کشور و منطقه گشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، میزگرد تخصصی حاج قاسم سلیمانی الگوی فرماندهی و کنترل به همت خبرگزاری دیار آفتاب با جمعی از مسئولان و کارشناسان فرهنگی و سیاسی برگزار شد. ..

73b23dc2 1f88 49a1 bfe3 88f060865088 خبر خاکستری

در این میزگرد تخصصی که رویکرد آن تبیین مکتب و سیره شهید سلیمانی بود، سرهنگ گلمرضا کریمی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امیر هادی فرماندار اراک، حجت الاسلام عباس دانشی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، سرهنگ مهدی جانشین فرمانده سپاه اراک، حجت الاسلام محمد هاشم مرادی مشاور نماینده ولی فقیه در غدیر استان و بنیاد سیاسی مکاوین

شهید سلیمانی بزرگترین افتخار جهان اسلام / شهادت شهید سلیمانی فصل جدیدی در پیشرفت انقلاب اسلامی در کشور و منطقه گشود.

امیر هادی فرماندار اراک در این میزگرد با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید سرلشکر حاج سلیمانی گفت: شهید سلیمانی در طول زندگی خود با برکت و تلاش های فراوان منشأ خیرات و برکات اسلام شده است. ملتها و مایه افتخار جهان اسلام بود.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی با برپایی مراسم باشکوهی برای این سردار سرافراز علاوه بر ارادت خود، فصل جدیدی در رشد انقلاب اسلامی در کشور و منطقه و همچنین مردم ایران و سایر کشورها گشود. و عشق به شهید سلیمانی نشان داد پیروان مکتب شهید سلیمانی و ارمند ائمه و ولی فقیه هستند.

هادی گفت: شهید سلیمانی با برپایی مکتب عاشورا و امام حسین (ع) نماد مقاومت شد و حاج قاسم سلیمانی قهرمان، دلیر و مبتکر سپاه و خاری در چشم دشمنان بود. .

96ff555c ba93 47b8 89eb 4bbbc0430744 خبر خاکستری

وی گفت: شهید سلیمانی از مداحان ولایت فقیه بود و عمر پربرکت خود را در راستای فرامین مقام معظم رهبری سپری کرد و همواره برای خدمت به مردم و کشور روی صحنه بود و از وی شخصیتی برجسته ساخت.

فرماندار اراک با بیان اینکه تاریخ اقدامات و خدمات شهید سلیمانی را فراموش نمی کنم، گفت: یاد و نام این سردار سرافراز همیشه در تاریخ می درخشد.

شهادت سردار سلیمانی جهان اسلام را متحد کرد

هادی با اشاره به اینکه ماموریت شهید سلیمانی به شهادت ختم شد خاطرنشان کرد: شهادت شهید سلیمانی علاوه بر نشان دادن پویایی و حیات انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی(ره) موجب وحدت جهان اسلام شد.

وی تاکید کرد: نهضت مقاومت به برکت خون شهید سلیمانی روز به روز در منطقه و کشورهای اسلامی قدرتمندتر می شود. ایجاد می کند.

هادی ادامه داد: خوشبختانه مردم ایران سال گذشته به عنوان برنامه های تشییع و یادواره شهید سلیمانی خوش درخشیدند و در اجرای برنامه های مردمی عشق و ارادت خود را به این شهید بزرگوار و شهدای جبهه مقاومت اعلام کردند.

وی افزود: امسال باید در بزرگداشت شهید سلیمانی با تمام توان تلاش کنیم و مردمی بودن از ویژگی های برنامه ها و فعالیت ها باشد و مکتب شهید سلیمانی را برای نسل جوان ارائه و تبیین کنیم.

فرماندار اراک خاطرنشان کرد: شهر اراک در دی ماه برنامه های متنوع و پرمخاطب را مرور کرد و مردم اراک قطعا با اقدامات قابل توجهی در این راستا در گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت پیشتازی خود را نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید